Miért kell a crossmotorokban ilyen gyakran cserélni az alkatrészeket?
Figyelt kérdés
Például túra,sport motorokhoz képest. Milyen szerkezeti különbségek okozzák a nagyobb kopást? Mi miatt van ez?2014. jún. 5. 15:58
1/16 kata kata válasza:
Nagyobb igénybevétel,és gyenge alkatrészek miatt.Tönkremennének a gyártók ha tartósabbra csinálnák az alkatrészeket.
2/16 anonim válasza:
Első ez kb mindennel így van. Telefon, autó alkatrészek stb. :D
3/16 A kérdező kommentje:
Azért kicsit komolyabb válaszokra számítok. Egyes, ez igen. -.-
2014. jún. 5. 17:09
4/16 anonim válasza:
Hát azért, mert egy 125-ös cross van vagy 40 lóerő, mig egy négyütemű, tartós 125 ccm-s motor 15 lóerő szokott lenni. És a crossmotorok egyáltalán nincsenek visszafojtva, teljesen szabadjára vannak engedve a lóerők, nameg a crossban nem a kiméletes használatmód a jellemző, hanem az állandó nyélgáz.
5/16 anonim válasza:
Első válaszolónak nem sok köze van a motorokhoz. Azért kell sűrűn alkatrészt cserélni a cross motorokban, mert ezek úgynevezett üzemórás motorok, ami annyit tesz, hogy meghatározott üzemóránként bizonyos alkatrészeket cserélni kell. A cross motort hívhatjuk szinte versenymotornak is, mert sport célokra van kitalálva, nem közúti közlekedésre. Egyszerű párhuzam, hogy egy Astrában nem cseréled pl a kuplungot 1000 km után, de egy rally autóban lehet.
6/16 kata kata válasza:
#5 "Nagyobb igénybevétel," szerinted?! Ebben a szóban benne van mindaz amit leírtál igen röviden! :))
7/16 A kérdező kommentje:
kata kata, nem vagyok(unk) rád kíváncsiak, éld ki magad máshol ,a hülyeségeiddel együtt. A többi válaszolónak köszönöm. Esetleg milyen szerkezeti különbségek miatt van ez, például egy sima utcai supermotohoz képest?
2014. jún. 5. 19:53
8/16 kata kata válasza:
Kérdező! Hülye kérdésedre csak hülye választ tudok adni.
9/16 A kérdező kommentje:
De értsd már meg, hogy senki nem kíváncsi rád. A kérdés jó, te vagy buta és ostoba.
2014. jún. 5. 22:52
10/16 anonim válasza:
Kata kata teljesen jogos. Az utánad szóló ugyan azt írta le csak kifejtve, a kérdező meg nem csak a motorokhoz nem ért, de logikája sem sok lehet. Nagyobb igénybevétel---> gyorsabb kopás, tehát csere. És láttál te már olyan crossversenyt ahol a motoros kímélte a járművet, hogy a következő versenyre is épségben maradjon?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!