Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség a Simson S50...

Mi a különbség a Simson S50 és S51 között?

Figyelt kérdés

Melyik a jobb és miért?

Osztály társam azt mondja az S50 szar.



2014. máj. 31. 19:39
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Az s51 mert újabb. De már miért lenne szar az s50?

Amúgy csak a blokk a különbség meg a tank.

2014. máj. 31. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Miért lenne szar az 50-es, ezt meg tudja mondani az osztálytársad?

Az 50-es blokkja tratósabb mint az 51-esé...

Igaz 50-es csak 3 sebességes váltóval létezik, míg az 51-es négyessel is, meg az ötvenes blokkja rövidebb löketű ezért jobban kell pörgetni ugyanahhoz a gyorsuláshoz amit az 51-es lazábban tud.

2014. máj. 31. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

És melyik a jobb ha 3 sebességes vagy 4?

Simsont szeretnék venni és hát még nagyon pálya kezdő vagyok ezen a téren azért érdeklődöm. Melyiket lenne érdemesebb nézni?

2014. máj. 31. 19:50
 4/13 anonim ***** válasza:

Mert az osztálytársad nem ért hozzá. :)

Hatalmas különbség nincs, lényegében csak a blokk más. Az s50-es még csak 3 sebességes váltóval készült, a blokk pedig a Schwalbe-ból került át, csak turbóhűtés nélkül (nem pörög mellette propeller :)

A blokk kicsit nehezebben szerelhető, de nem vészes. Az s51-est ebből fejlesztgették tovább, sok különbség azért nincs. Azt szokták mondani, az s51-es jobban ki van hegyezve (ne röhögjetek!), ez gyakorlatban kb 2-3 tized LE-t jelent. Azt hiszem, az s50-es 3,4, az s51-es 3,7LE-s. Ezt nem veszed észre, hiába dumálja nekem bárki. Az s51-esből létezik 4 sebességes kivitel, ettől nem megy jobban, viszont jobban lehet megválasztani a megfelelő fokozatokat, nem kell annyira pörgetni a motort.

Ja, és az 51-es létezik megszakítós mellett tirisztoros gyújtással, ami azt jelenti, hogy nem kell állítgatni, megy vele, és kész. A megszakítóssal törődni kell, de nem szabad tőle megijedni.

A végére még annyit, hogy az 51-esből készült enduro-nak nevezett változat is, ami azt jelenti, hogy volt a tank alatt két merevítés, és a kipufogó felül volt elvezetve. Emellett MZ hátsó teleszkópokat raktak rá.


Az én észrevételeim a következők: mindkettőből volt már nem is egy példányom, az s50-es valahogy elnyűhetetlenebb blokknak érződött. Ugyanolyan hajtás mellett tartósabb, valahogy "több anyag" van benne. Ugyanakkor ha tuningolni akarod, s51-et válassz. Jobb tuning alap.

De lényegében mindegy, melyiket választod, a lényeg, hogy tuningmentes, a gyárira minél jobban emlékeztető motort keress. tuningbetyárok "80-al megy", meg feltört üléses, gagyirezós "csodáit" kerüld el nagy ívben. Akkor nem fog nagy meglepetés érni.

2014. máj. 31. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

A gyári 3 sebességes 3. fokozatának és a gyári négysebességes 4. fokozatának ugyanolyan az áttétele (a fogaskerekek fogszáma ugyanaz), így a váltóban csak van még egy fokozat. Nem sokat számít.


Egyébként itt egy kis írás a kettőről:


[link]


Nézd meg az oldalon a Simsonok javításával kapcsolatos kérdéseket - annyira egyiket sem érdemes szerintem, mert van jobb, modernebb, megbízhatóbb technika nem sokkal több pénzért.


Nekem volt mindkettő, az S50-est jobban szerettem.

Valószínűleg, mert az 51-esnél szívtam rendesen a sok utángyártott alkatrésszel.

2014. máj. 31. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Rendben. Köszönöm!

Ja igen. Még végszóképpen. Mennyiért érdemes egyet venni?

2014. máj. 31. 20:03
 7/13 anonim ***** válasza:
60%
50 ezernél többet nem szabad adni egy Simson-ért. Akármilyen csili-vilinek is van feltüntetve. Sajnos erősen túl vannak mostanában árazva.
2014. máj. 31. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Én is 45-50 környékén húznám meg a határt maximális árban. De ennyiért meg tényleg csak lepukkantakat fogsz találni.


Schwalbékat nem néztél? Igaz kevésbé néz ki sportosan, de lényegében ugyanazt tudja és olcsóbban találsz.

Szerintem szebb is, de egyéni ízlés kérdése.

2014. máj. 31. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Sportosabb jön be.

Igazából eddig ezeket néztem meg:

1.

[link]


2. [link]


3. Igaz nem Simson de S50 a blokkja

[link]

2014. máj. 31. 21:11
 10/13 anonim ***** válasza:

Nekem volt mindkettő. Én az S51-et választanám. Az S50-el az a baj, hogy nem igazán lehet tuningolni, vagyis lehet, csak sokkal drágábban, sokkal több szívással. Ameddig nem lesz nagyobb motorra jogsid, úgyis majd a Simsonból akarsz kihozni minél többet. Ehhez jobb választás egy S51.

(nekem gyári volt mindkettő)

2014. jún. 1. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!