Azt írták az egyik fórumon egy illető,hogy mivel nyitott kipufogó van a motoromon és nem gyári a kipufogó,hamarosan generálozni kell a motort mert tönkre teszi.
A kipufogó fojtása kisebb, melegebb gáz távozik a motorból, esetleg a teljesítményt is emelted (a sportkipufogó önmagában csak a szomszédokat bosszantja) a nagyobb erők gyorsabban használják el a motort
2014. máj. 30. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
Én nem tuningoltattam csak felszereltem a motorkerékpáromra egy sportkipufogót,de a szerelőm is azt mondta ez nem árt neki.
2014. máj. 30. 23:06
3/9 anonim válasza:
Azért ez nem olyan durva beavatkozás, hogy a motornak annyival nagyobb teljesítménye legyen ami már károsíthatná a szerkezetét. Ha belegondolsz akkor senki sem tenne ilyet a motorjára, ha valóban ilyen hatása lenne.
2014. máj. 31. 05:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
A forró kipufogógázok azért (különöse négy ütemnél) képesek csodára. Elégethetik a kipufogó szelepet.
2014. máj. 31. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 Nosco válasza:
Hülyeség. Mi van azokkal a motorokkal amik gyárilag sport kipufogokkal jönnek ki? Nem hiszem, hogy tönkre tehetné annyira a motort, hogy generálozni kelljen.
2014. máj. 31. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
A gyári sport kipufogó általában más szerkezetű, mint a sufniban készített/átalakított más vezérműtengely, esetleg szelepek tartoznak hozzá.
A kisipari "sport" kipufogó dobjából gyakran minden hangtompítás, folytás hijányzik, ezért a hangja és a vázok áramlása is erősebb, mint a gyári sportdobnak.
Ha biztos akarsz lenni a dolgodban:
2 üreműesetén, ha nem megy rosszabbul akkor nincs gáz
4 temű esetén mutasd meg másik szerelönek
2014. máj. 31. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Lehet hogy árt, lehet hogy nem. Az biztos hogy megváltozik a gázcsere, amit a gyárban a mérnökök megterveztek.
2014. máj. 31. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
a kipufogó inkább csak 2 ütemű motornál számít, mert a kettő üteműnek az a lelke.
a 4 üteműnek nem annyira számít. csak másabb a visszaöblítés egy kicsit, de nem sokat szűmít, jobban nem igazán megy jobban csak a pilóta azt hiszi jobban megy mert nagy a hangja, közben meg csak akkor megy jobban ha be állítják hozzá a gyújtást, a karburátort vagy injektort.
2014. máj. 31. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 A kérdező kommentje:
Na akkor elmondom,a gépen sportkipufogó volt mikor vettem csak egy nem kivehető hangtompítójú,én vettem rá egy mivv gp dobot leszedtem a régit és rá tettem az új dobot ugyan nem használom a hangtompítót amit adtak hozzá így nagy hangja van.De semmit nem sufniskodtam csak ennyit tettem,de szerintem ennyi beavatkozás után nem kéne hogy tönkre menjen,a szerelő meg aki mondta a dolgokat nem ma kezdte a szakmát.Eddig még minden gépem nyitott sportdobos volt de sosem volt semmi gondom,és rengetegen állítás nélkül rakják fel a gépre a dobot,szerintem hangolni csak rendszer felszerelésekor kell.Egyébként azt mondják hogy a gyári rendszerek sem a legtökéletesebben vannak hangolva,van abban is egy kis tűrés.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!