Miért csak a robogók variátorosak? Jól érzem a piaci rést?
Nemigazán van igény rá.
Aki gyorsan akar menni, de nem akar váltogatni (meg persze pénze is van sz@rásig) az vesz egy nagy sportrobogót.
A Manta NEM VARIÁTOROS, hanem 7 fokozatú szekvenciális automata váltója van! Kb. semmi köze a variátorhoz.
Variátoros "motor" nincs. Kézi és automata váltós motor viszont van.
Lehet hogy nem variátoros, hanem CVT. De úgy gondolom ez lett volna a kérdező ötlete, nem maga a variátor megléte.
Nemtudom, de én spec. nem érzem jól magam robogón.
Azt szeretem, mikor én váltok, kuplungolok, és érzem, hogy én irányítom a gépet.
Ha 100%-ra megbízol a tudásodban, nem fogsz variátoros kaksi után kapkodni.
persze ha nem vagy nő.
Akkor nyilván tévhitben volt az amerikai tesztelő, akinél egy hónapig volt a motor miután megírta a fenti cikket.
Sőt maga az Aprilia honlapja is rosszul tudja:
"•Fully automatic mode (Autodrive): the sophisticated electronics control everything and the CVT transmission keeps the engine running at maximum torque speed for optimum pick-up and acceleration. "
na de akkor mi van ha én nagyrobogózni szeretnék de nem olyan fotelüléstartásban.
most is egy yamahám van 6 sebességes ,kényelmes tartással motorozható csak már váltogatni nem szeretek.
nagyon várom a nagyteljesítményű elektromos gépeket!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!