Robogóm ha bemelgszik akkor nem gyorsul olyan jol mint hidegen vagyis?
ha megyek elindulok akkor max gázra kiáll egykerékre meg hamar felgyorsul végre ugyanugy megy de mondjuk egy nagyobb szakar után 60-70 km/h nál leállok piros lámpánál akkor alig akar elindulni 40 km/h -ig szinte alig megy fel de az fölött már jo. Mit baja lehet?
Talán hűtésre kéne szerelnem ilyen levegő beömlőt? --> ( [link] jpg)
Kétüteműek egyik nagy ellensége a hő(mérséklet), Azért van egy minimum amit el kell hogy érjenek, a megfelelő működéshez, de ez olyan 50-60 fok. Léghűtéssel esély nincs ezt biztosítani. Szóval egy bizonyos idő és távolság után a motor átmelegszik minden része. Nem akarok nagyon belemenni a dologba, de megmagyarázható a jelenség. Nekem Simsonnál hasonló dolog van. Hidegindítás után húz szépen, nem kell pörgetni, lehet pakolni a sebességeket, könnyen elindul piros lámpától, da ha már át van melegedve a blokk akkor jóval kelletlenebb lesz, nehezebben pörög fel, kis fordulatról gyengén húz el.
Nem működik a link amit ide tettél. De ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni. Ha a karburátornál nincs olyan tömítés ami megakadályozza hogy a karbi átmelegedjen akkor tenni kell bele, de ezzel csak javítunk a helyzeten, meg nem oldjuk teljesen.
előző amit ír nettó baromság....
Egész véletlen nem lett az a motor "felújítva" mostanság?
Ne is haragudj, de aki képes olyan hülyeséget leírni, hogy az törvényszerű, hogy egy 2T motor túlmelegszik és veszít a teljesítményéből az még a műszaki analfabéta címet sem érdemli ki...
Nem hülyék tervezték a 2T motorokat sem, hanem mérnökök, akik pontosan tudják, hogy mennyi az optimális üzemi hőmérséklet és ehhez mérten méretezték a hűtőbordákat - igen, még egy simsonon is!
A gondok a 2T hűtésével ott kezdődnek, amikor a tunning rácsing boyracer mindent megtunningol, csak a hűtést nem.
Amúgy a kérdező által leírt produkció tipikusan arra utal, amikor egy posvány méretű gagyi gyűrűt/hengert/dugót kapott a motor, ami amikor felmelegszik hőtágul és elkezd szorulni - vagy szintén posvány minőség és még bejáratós.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!