Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Robogóm ha bemelgszik akkor...

Robogóm ha bemelgszik akkor nem gyorsul olyan jol mint hidegen vagyis?

Figyelt kérdés

ha megyek elindulok akkor max gázra kiáll egykerékre meg hamar felgyorsul végre ugyanugy megy de mondjuk egy nagyobb szakar után 60-70 km/h nál leállok piros lámpánál akkor alig akar elindulni 40 km/h -ig szinte alig megy fel de az fölött már jo. Mit baja lehet?

Talán hűtésre kéne szerelnem ilyen levegő beömlőt? --> ( [link] jpg)


2014. máj. 20. 15:43
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
*szakasz után
2014. máj. 20. 15:44
 2/11 A kérdező kommentje:
Kisebb távon nem észrevehető a külömbség
2014. máj. 20. 15:45
 3/11 anonim ***** válasza:

Kétüteműek egyik nagy ellensége a hő(mérséklet), Azért van egy minimum amit el kell hogy érjenek, a megfelelő működéshez, de ez olyan 50-60 fok. Léghűtéssel esély nincs ezt biztosítani. Szóval egy bizonyos idő és távolság után a motor átmelegszik minden része. Nem akarok nagyon belemenni a dologba, de megmagyarázható a jelenség. Nekem Simsonnál hasonló dolog van. Hidegindítás után húz szépen, nem kell pörgetni, lehet pakolni a sebességeket, könnyen elindul piros lámpától, da ha már át van melegedve a blokk akkor jóval kelletlenebb lesz, nehezebben pörög fel, kis fordulatról gyengén húz el.

Nem működik a link amit ide tettél. De ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni. Ha a karburátornál nincs olyan tömítés ami megakadályozza hogy a karbi átmelegedjen akkor tenni kell bele, de ezzel csak javítunk a helyzeten, meg nem oldjuk teljesen.

2014. máj. 20. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

előző amit ír nettó baromság....


Egész véletlen nem lett az a motor "felújítva" mostanság?

2014. máj. 20. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
"előző amit ír nettó baromság.... "
2014. máj. 20. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Ne is haragudj, de aki képes olyan hülyeséget leírni, hogy az törvényszerű, hogy egy 2T motor túlmelegszik és veszít a teljesítményéből az még a műszaki analfabéta címet sem érdemli ki...


Nem hülyék tervezték a 2T motorokat sem, hanem mérnökök, akik pontosan tudják, hogy mennyi az optimális üzemi hőmérséklet és ehhez mérten méretezték a hűtőbordákat - igen, még egy simsonon is!


A gondok a 2T hűtésével ott kezdődnek, amikor a tunning rácsing boyracer mindent megtunningol, csak a hűtést nem.


Amúgy a kérdező által leírt produkció tipikusan arra utal, amikor egy posvány méretű gagyi gyűrűt/hengert/dugót kapott a motor, ami amikor felmelegszik hőtágul és elkezd szorulni - vagy szintén posvány minőség és még bejáratós.

2014. máj. 20. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Gondolom azért feltűnt volna a kérdezőnek ha valaki időközben felújítja a motorját és nem kezd egykerekezni vele bejáratósan, meg nem húzza 60-70 ig, ahol állítólag jól megy, tehát a gagyi henger-dugó elméleted megbukott. Az enyém még egylőre nem.
2014. máj. 20. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Hát köszi.. A link jo csak a jpg elől ki kell törölni egy szóközt
2014. máj. 21. 14:52
 9/11 anonim ***** válasza:
a te elméleted akkora blődség, hogy sosem állt. Ha meg a kérdező most vette vagy újította fel a blokkot - erre választ nem kaptunk még.
2014. máj. 21. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
3hónapja van nálam, az eladó azt mondta pár éve volt rajta valami felújítás
2014. máj. 24. 14:44
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!