Nem tudok rájönni mi a baja a simsonom-nak. :S berugom.. elindul ha nem húzok neki gázt megáll.. nincs alapjárat, de ha nyél gázra húzom elkezd fulladni :S felpörögne de nem tud :| mondjon valaki okosat!:D
UI: Babetagyújtásos!
gyertya csere volt, karbi csere megvolt, suberen állítottam, gyújtás helyén van, alapjárat-i csavar nincs rajta :)
Nem úgy értem . bennvan a csavar csak én úgy tudtam hogy az a csavar a levegőé ittvan róla kép :) ( [link]
de itt azt írja hogy "üresjárati levegőcsavar"
2014. máj. 12. 19:09
5/21 anonim válasza:
Milyen karbi van rajta? 16N1 vagy 16N3? Ha N3, abból melyik, a "kis gázos vagy a "nagy gázos"? Nem teljesen mindegy ugyanis. (Ha lefényképezed az se baj.) Mekkora fő- és alapjárati fúvóka van benne?
A súbertű állásának nincs hatása az alapjáratra, viszont ha húzod a gázt akkor van. Fulladhat kétféleképpen is gázhúzásra, ha kevés benzint kap akkor is, ha sokat akkor is, csak nem úgyanúgy csinálja, ezt így írásban nem lehet eldönteni.
2014. máj. 12. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
6/21 kata kata válasza:
A rugóval megáldott csavar az alapjáraté.Befelé tekerve (jobbra) növeli az alapjáratot,balra tekerve csökkenti.Amelyik csavarnak csak a fejét (végét)látod az a benzin-levegő keverék csavarja.1-2 teljes fordulat bentről kifelé (balra)szokott "lenni".
2014. máj. 12. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
7/21 anonim válasza:
5-ös vagyok, most láttam a képet, tehát N3. Na, akkor a kis csavart, ami a flansniban van, elöl, (alapjárati benzin csavar) azt tekerd le koppig finoman és onnan tekerj ki rajta 3 fordulatot, a hátsó nagy levegőcsavart, meg olyan középállásba, tehát félúton a kiesés és a koppig lent helyzet között. Ezzel már lenni kell valamilyen alapjáratnak. Ha magas az alapjárat akkor tekerd beljebb a levegőcsavart. A lepke a súbertűn meg legyen a középső nútban vagy eggyel lejjebb. Na ha most tudsz vele menni akkor finoman járasd üzemmelegre a motort. Közben figyeld meg hogy amikor visszaengede a gázt, tehát motorfékezel akkor hallatszik e hogy van munkaütem, tehát pöfög e. Az alapjárat beállításának a lényege az N3-as karbiknál hogy pöfögjön, mert ha teljesen "elhallgat" motorféken, az azt jelenti hogy kevés az alapjárati benzin. Ilyenkor van hogy nem is veszi fel a fordulatot csak vonakodva, mikor gázt húzol. Ha van pöfögés motorféken, akkor ha van kedved játszhatsz tovább a benzincsavarral, apránként befelé tekerve (1/8-1/4 fordulatonként) addig a pontig ahol már megszűnik a pöfögés, majd onnan tekerj vissza 1/4 fordulatot. Sokan ezért útálják az N3 karbit mert nem tudják hogy kell beállítani.
2014. máj. 12. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
8/21 A kérdező kommentje:
# 5/6
egy 16N3 kis gázos.
alapjárati fúvókát nem tudom most így holnap megnézem.
Fő fúvóka 70-es ( a 16N1 Nagy gázosba van egy 72 es lehet megkellene probálni kicserélni arra :)
igen azt tudom csak a hibára nem jövök rá:|
# 6/6
azt tudom ilyeneket tudok :)
2014. máj. 12. 19:28
9/21 anonim válasza:
kata kata: Nem jól mondod, ne zavard össze a srácot.
2014. máj. 12. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
10/21 anonim válasza:
Kisgázosba elég a 70-es főfúvóka bár a 72-estől se lesz semmi baja, úgyse tudja kihasználni a korlátozott súberút miatt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!