Jobb kormányos autot balkormányosra átalakitani mennyibe kerül?
Bizonyos esetekben ki lehet hozni a dolgot plusszosra.
Ismerősöm vett egy 16 000 mérföldes Focust ( 1-1.5 éves volt ) majd itthon átalakították neki. Így valami 4-600 000-rel jött ki olcsóbban, mintha itthon vett volna egy hasonlót.
Ki kell számolni mi mennyibe kerülne, keresni kell egy szerelőt aki ad árajánlatot és lehet matekozni, hogy megéri vagy sem. Nyilván a régebbi autóknál tuti minuszos lesz a buli.
Gondolom nem véletlen, hogy nem ezt csinálja minden nepper. Ha megérné, akkor tömegesen hordanák és alakítanák át az autókat. Helyette Németországból vásárolják fel a magyarok körében kelendő prémium márkákból az öreg, legolcsóbb roncsokat, és azokat passzolják el háromszoros áron, mert ez éri meg.
Ha a kezük alá is kerül egy jobb kormányos, akkor inkább úgy adják el átalakítás nélkül.
Voltak már ilyen kérdések:
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__356..
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__448..
Ha márkaszervizben bontanak meg valamiért egy műszerfalat, akkor utána is zörögnek a rosszul visszarakott patentok vagy a csatlakozók felét lehagyják? Ugyanmár..
A régi 4-600 eurós autókat tényleg nem éri meg átalakítani, mert az átalakítási költség még ennyi lenne, és utána nem lehetne drágábban eladni, mint egy 600 euróért.
Aki meg új/fiatal autót vesz, az meg általában nem szeretne ilyen tákolást,az emberek 99,9999%-a nem is bízik benne. Az, hogy nem csinálják ezt a nepperek még nem megy szembe azzal, amit én írtam korábban :)
Nem elég csak a műszerfalat cserélni. Az én autómból pl láttam már jobbkormányost. A kormánymű is teljesen más, a fékrendszerhez is hozzá kell nyúlni, mert nem fér el azon az oldalon átalakítás után ahol volt pl az ABS egység.
Szóval egy bontóssal legyél jóban.
Rengeteg utánajárás, alkatrész beszerzés, munka és pénz árán meg lehet csinálni, de én biztos nem vágnék bele.
Ha ez a hobbid és rengeteg szabadidőd van, akkor hajrá! Főleg ha valami ritka, különleges darabról van szó, amiből nem futkos itthon több ezer bal kormányos társa.
5 - "Az, hogy nem csinálják ezt a nepperek még nem megy szembe azzal, amit én írtam korábban"
A nepperek mindent megcsinálnak, amiből haszon van. Ha azon jó haszon lenne, hogy lecummantják saját magukat a murvás telep közepén, akkor azt tennék egész nap.
Olyan sokan mondják ,hogy nem éri meg mert drágábbra jössz ki ha régebbi autót alakítasz át.
Könyörgöm..az MK4-es Supra bal kormanyosként 10 millió fölött kapsz még ha turbó nélkülit is veszel. Patika jobb kormányost dupla turbóval pedig kapsz 4-5 misiért. Az mk4 et 1978-2002ig gyártották ha jól tudom. Na most akkor a régi autót nem éri meg átalakítani?! És hogy még egy példát mondjak az R34-es skyline is ugyan ebben az árkategóriában mozog. Igazatok van..nem éri meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!