Simson belsőrezós kipufogó, dob annyit a teljesítményen min a Vrezó?
ebből talán jobban megérted a rezonátor működését, mintha regényt írnék:
Ezért mondtam, hogy #1-es baromságokat beszél... egy 2t motor a hengerhez hangolt rezonátor nélkül kb semmit nem ér... az 50-es sportmotorok nem véletlenül tudnak 7-8 lóerőt gyárilag, 2 fő dolog a titok nyitja, fordulatszám és rezonátor... míg a simson elketyeg alapjárattól kb 6 ezerig, addig egy kihegyezett 6 sebességes gyorsasági vagy enduro gép, 8 ezer alatt olyan döglött mint egy babetta, ha nem döglöttebb... viszont 8-10 ezer között odaveri még a 70-es simsont is, de csak és kizárólag abban a nagyon szűk tartományban, ezért kell bele 6 fokozat...
az enyém például olyan, hogy ha meredek emelkedőn elindulok 1-esből, akármennyire kipörgetem, ha beváltok 2-esbe, kiesik abból a fordulatból ahol a legjobb ereje van, és vissza kell raknom 1-esbe, mert nincs semmi kraft, pedig 6-os váltó van benne, tehát nincsenek nagy lyukak a fokozatok közt, feljebb mégkissebbek, mert ha ugyanennek a dombnak neki megyek, ahol 1-esből nem tudok 2-esbe fölváltani, ott ha lendületből megyek pl 3-asban, akkor a domb tetejére már 5.-ben érek fel, ott ahol 2-esbe nem bírtam felmenni, de mivel a 3-4-5 között kisebb a különbség, ott már fel tudok váltani, még 60-nál is... vicces szokott lenni, hogy egyszer 10-el megyek fel 1-esben, máskor meg 40-60 körül 3-4-5 felfelé váltogatva, de hát ez a kihegyezett motor hátránya... :D
tessék, érdemes olvasgatni:
A hülyékre meg nem hallgatni!
Persze magyarázd el csórinak milyen egy rakéta ..
Lehetőleg a nitróra is dumáld rá te szerencsétlen.
Városban szeretné használni. Átment??
@szelepke: mindenki magából indul ki... jegyezd meg pö-csöm-öccse... ;))
Ha nem tapastaltad ki mit tud akkor ne válaszolj, én arról nem tehetek hogy nem adnak neked igazat. Azért írtam ki a kérdést, mert "tök hülye" vagyok a Vrezóhoz.
Am köszi a képet, meg a részletes leírást. :)
Tegyél fel a szimódra egy rezót...
Meglátjuk,kinek volt igaza,te fagolyó..
Én rezóval vettem az enyémet,tudom miről beszélek.Egy jó nagy kalap sz@r volt.
Vettem egy gyári dobot,és kiállt kerékre.
Értsétek már meg,hogy egy lepukkant simson NEM KEL ÉLETRE egy rezótól!!
Az enyém nem lepukkant!!!
Karban van tartva, karburátor havonta takarítva benzintank is, olajszint is havonta ellenőrizve, gyertya is kipucolva havonta, kell ennél több?!
Akármelyik simsonnak helyt kell álnia városban,a legkissebb tuning nélkül is!
Kivéve persze a régészeti leleteket /Pl.shule,stb/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!