Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson belsőrezós kipufogó,...

Simson belsőrezós kipufogó, dob annyit a teljesítményen min a Vrezó?

Figyelt kérdés
Azt tudom hogy a Vrezó érezhetően sokat dob a teljesítményen, de a belsőrezós is? A Vrezó nem tetszik kinézetre és azért szeretnék belsőrezósat rá, hogy fel tudjam venni a város sebességét.

2014. máj. 7. 20:18
1 2 3
 11/23 A kérdező kommentje:
Disznó pörkölővel ki lehet égrtni?
2014. máj. 8. 08:57
 12/23 anonim ***** válasza:
Ki lehet de a krómozástól elbúcsúzhatsz. Egyébként nem lesz semmivel erősebb a gép, ahhoz több mindent kell(ene) módosítani, mert mindig lesz valahol egy "szűk keresztmetszet". A kétütemű motor működése a látszattal ellentétben nagyon összetett és bonyolult dolog. Ha egy valamit módosítasz, akkor szinte biztos hogy valami más romlani fog. A tuningolás egy tudomány, könyvek szültettek ebben a témában már, külön a 2 és a 4 üteműekről. Amit házilag is meg lehet tenni az az, hogy egyszerűen a gyári állapotot kell visszaállítani illetve fenntartani. A gyári kipufogó is jó, csak legyen gyakran kitisztítva (égetni szerintem a Simsonét hülyeség, szépen ki lehet pucolni szinte fémtisztára és a króm is megmarad). Légyszűrő legyen a gyári, és az is tiszta. Gyújtás álljon ott ahol kell neki, gyertya legyen új vagy újszerű. Karbi legyen tiszta belül és jól beállítva. A henger-dugó-gyűrű trió se legyen kopott. Ha ezek rendben vannak, akkor olyan 65-70-nel mennie kell egy gyári motornak. Gyorsulni nem fog valami elképesztő módon, de az nem motor bűne, az a kevés köbcenti számlájra írható. A legértelmesebb tuning az a 70 köbcentisre való átalakítás. Csakhát nem nagyon legális...
2014. máj. 8. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:

ebből talán jobban megérted a rezonátor működését, mintha regényt írnék:

[link]


Ezért mondtam, hogy #1-es baromságokat beszél... egy 2t motor a hengerhez hangolt rezonátor nélkül kb semmit nem ér... az 50-es sportmotorok nem véletlenül tudnak 7-8 lóerőt gyárilag, 2 fő dolog a titok nyitja, fordulatszám és rezonátor... míg a simson elketyeg alapjárattól kb 6 ezerig, addig egy kihegyezett 6 sebességes gyorsasági vagy enduro gép, 8 ezer alatt olyan döglött mint egy babetta, ha nem döglöttebb... viszont 8-10 ezer között odaveri még a 70-es simsont is, de csak és kizárólag abban a nagyon szűk tartományban, ezért kell bele 6 fokozat...

az enyém például olyan, hogy ha meredek emelkedőn elindulok 1-esből, akármennyire kipörgetem, ha beváltok 2-esbe, kiesik abból a fordulatból ahol a legjobb ereje van, és vissza kell raknom 1-esbe, mert nincs semmi kraft, pedig 6-os váltó van benne, tehát nincsenek nagy lyukak a fokozatok közt, feljebb mégkissebbek, mert ha ugyanennek a dombnak neki megyek, ahol 1-esből nem tudok 2-esbe fölváltani, ott ha lendületből megyek pl 3-asban, akkor a domb tetejére már 5.-ben érek fel, ott ahol 2-esbe nem bírtam felmenni, de mivel a 3-4-5 között kisebb a különbség, ott már fel tudok váltani, még 60-nál is... vicces szokott lenni, hogy egyszer 10-el megyek fel 1-esben, máskor meg 40-60 körül 3-4-5 felfelé váltogatva, de hát ez a kihegyezett motor hátránya... :D


tessék, érdemes olvasgatni:

[link]


A hülyékre meg nem hallgatni!

2014. máj. 8. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 szelepke ***** válasza:

Persze magyarázd el csórinak milyen egy rakéta ..

Lehetőleg a nitróra is dumáld rá te szerencsétlen.

Városban szeretné használni. Átment??

2014. máj. 8. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 A kérdező kommentje:

@szelepke: mindenki magából indul ki... jegyezd meg pö-csöm-öccse... ;))

Ha nem tapastaltad ki mit tud akkor ne válaszolj, én arról nem tehetek hogy nem adnak neked igazat. Azért írtam ki a kérdést, mert "tök hülye" vagyok a Vrezóhoz.


Am köszi a képet, meg a részletes leírást. :)

2014. máj. 8. 17:04
 16/23 szelepke ***** válasza:

Tegyél fel a szimódra egy rezót...

Meglátjuk,kinek volt igaza,te fagolyó..

Én rezóval vettem az enyémet,tudom miről beszélek.Egy jó nagy kalap sz@r volt.

Vettem egy gyári dobot,és kiállt kerékre.

Értsétek már meg,hogy egy lepukkant simson NEM KEL ÉLETRE egy rezótól!!

2014. máj. 8. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 A kérdező kommentje:

Az enyém nem lepukkant!!!

Karban van tartva, karburátor havonta takarítva benzintank is, olajszint is havonta ellenőrizve, gyertya is kipucolva havonta, kell ennél több?!

2014. máj. 8. 17:53
 18/23 szelepke ***** válasza:

Akármelyik simsonnak helyt kell álnia városban,a legkissebb tuning nélkül is!

Kivéve persze a régészeti leleteket /Pl.shule,stb/

2014. máj. 8. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
Gyári hengerrel nem fog megtáltosodni a gép egy tervezett rezótól sem, ilyen előre gyártott szarokért meg nehogy pénzt adjál! Ha komolyan gondolod a tuningot, alakíttasd át a hengert 4 felömlősre, általában választhatsz is milyen jellegűre kéred, az enyhe nyomaték emeléstől kezdve a pörgős vadállatig, egy pörgős hangolás + hozzá tervezett rezonátortól viszont bitang erős lesz, a gyári 3-4 lóerő helyett egy 60-as 4 felömlősből ki lehet hozni dupla annyi kraftot is, haveromé 93-at ment gps szerint, nekem rezó nélkül volt 70-es 4 felömlős, az csak 88-at, szóval a fordulatszám és a rezó többet számít, mint az űrtartalom... Nyilván az élettartam viszont romlani fog, de egy simson blokkot felújítani nem nagy dolog...
2014. máj. 8. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 A kérdező kommentje:
Akkor marad így ahogy van. Majd ha doglödzik, akkor kap egy 60- as hengert, meg ami kell bele. Elvittem egy szakemberhez aki 30 éve veterán morokat csinál, azt mondta hogy az enyém, ha nem kinzom akkor akár még 10 évet is kihúz, remélem így lesz vigyázok rá nagyon. :)
2014. máj. 8. 19:40
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!