Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mercedes w211 2.7 cdi,110 nél...

Ntomi111 kérdése:

Mercedes w211 2.7 cdi,110 nél letilt és szerviz üzemmódba kapcsol. Mi a hiba?

Figyelt kérdés
Már több szerelő is látta,de megoldani senki nem tudta
2014. máj. 3. 22:38
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
És mi majd így látatlanban megjósoljuk? Fogadjunk merci szervizben még nem voltál!?
2014. máj. 3. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Szerintem az index belever a karterba...


A szerelők csak megnézték, vagy volt valami diagnosztika is? A szervíz üzemmódnak szerintem biztos vonzata néhány tárolt hiba/hibakód is, ami alapján többet lehetne mondani. Innen a fotelból kicsit macerás, mert tegnap kölcsönadtam a varázsgömbömet haveromnak és még nem hozta vissza.. :/

2014. máj. 4. 04:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 VarMa ***** válasza:

#2 kizart hogy az index lenne, annak mas a tunete... Szerintem inkabb a dugattyu visszahuzo rugo gyengult el...

Velemeny?


Amugy pedig vidd el egy diagnosztikara, ott sok minden kiderulthet....

2014. máj. 4. 05:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Á,köszönöm a hozzászólásokat.Azt gondoltam,esetleg valaki már átélt hasonló problémát.Nyilván,volt diagnosztikán az autó,de az nem vezetett eredményre.
2014. máj. 4. 11:19
 5/12 4165 ***** válasza:
Márkaszervíz?
2014. máj. 4. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

"Azt gondoltam,esetleg valaki már átélt hasonló problémát."

Biztosan élt át más is, de 110-nél legalább 30-féle dolog miatt kapcsolhat szerviz üzemmódra az autód. Ha felsoroljuk az összeset attól még nem leszel előrébb :D

2014. máj. 5. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 4165 ***** válasza:
A márkaszervíz egy dolog miatt jó. Rájönnek, hogy mi a baj. Én egy xy márkáéban dolgozom. Az ügyfél már a második 80ezer Forintos alkatrészt akarta velem garanciáztatni. Az elsőt elfelejtette. Mondom,nézzük már meg, mi baja az autónak. Más volt, mint, amit mondtak neki. 60ezer gorintba került a valós javítás..... De Z márkára én sem vállalnék hibamegállapítast.
2014. máj. 5. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

"A márkaszervíz egy dolog miatt jó."

Azért tegyük hozzá, hogy márkaszerviz és márkaszerviz között is van különbség.

Haverék egyszer megtörték a WagonR-t, az egyik Suzuki szerviz 1 200 000-ret mondott javításra, egy másik 300 000 + légzsák áron vállalta ( a két légzsák indítóval valami 120 000 körül volt).

Te egy normálisabb szervizben dolgozol ezek szerint :D

2014. máj. 5. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 4165 ***** válasza:

#7:

Persze, hogy van különbség. Üzemeltetőtől függ.

Szerintem a lényeg, az, hogy a hibát megszüntessük a szükséges anyaggal és munkával. Korrekt minőségben és áron. Van olyan szerelő, aki fikáz egy autót, mert nincs hozzá műszerezettsége, tapasztalata és az ügyfél is elhiszi, hogy "a szemét elektronika". Cserélgwt mindenfélét tippek alapján és az ügyfél még akkor is a "drága márkaszervízre" haragszik.


Egyénként a konkrét kérdésre, szerintem szívóoldali gond lesz. De ez is tipp, nem készpénz.

2014. máj. 6. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

A hiba kiolvasó műszer,azt írja ki,valahányszor előfordul a letiltás: EGR vezeték szakadt.

De,új az EGR szelep,új az összes kábel a motortérben,új a turbó vezérlő stb.A hiba mégis fennáll.

2014. máj. 6. 20:27
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!