Simson S51-es kis fordulaton nem húz. Aztán ha felgyorsul nagyon jól húz, nincs vele semmi gond. Mi lehet a gond? Többi lent!
Főtengely szimeringeket cseréltem, Gyújtás be van állítva! Holtponttól visszafele 1.8mm
16N1-6 karbi van rajta! Fúvókákat cseréltem! 72-es a főfúvóka!
A tű állását hiába változtatom nem reagál rá semmit, a levegőcsavart is próbáltam állítani de mind1 hogy hol áll kis fordulaton bedadog és erőtlen!
Helló!
Teljesen gyári ez a gép! 16n1-6 karbi van rajta! Gyárilag 50-es főfúvóka volt benne,amikor szétszedtem akkor 62-es főfúvóka volt benne. Én 72-es raktam bele,gondolom nem ez okozhatja kis fordulaton a problémámat..Gyújtás csinálhat ilyent? De szerintem karbival lesz valami.. Ez a gép kb 10 évet állt! A benzin szépen szétmarta a fúvókákat de kicseréltem őket! Karbit kipucoltam és homok-fúvóztam a tankot! Főtengely szimeringeket cseréltem, és töltöttem bele friss olajat! 40-es alapjárati fúvóka és 50-es hidegindító fúvóka van benne!
Gyárilag 67-70-72-es főfúvókák lehettek csak benne. 67-es csak az N-esben vagyis a folytottban volt. A 72-es az teljesen jó, viszont a 40-es alapjárati az nem jó, oda 35-ös kell, az N1-nél az alapjárati benzinmennyiséget nem lehet állítani úgy mint az N3-nál (én azt jobban szeretnem, bár simsonos körökben közútálat tárgyát képezi, baromság)
Szívatóhoz jó az 50-es fúvóka. Egyébként idővel a Simsonok hajlamosak erre a dadogásra, akkor is ha teljesen gyári a karbi, na ekkor lehet gondolkodni hogy mit lehet tenni ez ellen, de ha nem akarsz sokat kísérletezni akkor annyit tudsz csinálni hogy óvatosan húzod a gázt, ahogy veszi a fordulatot azzal arányban. A Simson nem fog úgy működni mint a 2T robogók, hogy lassú menetben vagy álló helyzetben húzol egy csutkagázt és huss már száguldasz is.
Na túrtam egy kicsit karburátor ügyben. Hááát.. nagyobb az összevisszaság mint ahogy tudtam. Lényeg hogy az N1-6-os karbi nem azon a motoron volt eredetileg, annak tényleg elég fura a gyári fúvókázása. Szerintem szerezned kéne egy másik karbit és a táblázat szerint összerakni.
Aha egy kicsit jobbult a helyzet! Pár nappal ezelőtt vettem új súbertűt,ami volt benne az a régi préselt rovatkás fajta volt! Az új egy kicsit rövidebb,valamint a rovatkák is sűrűbben vannak elhelyezve. Visszaraktam a régit most egy kicsit jobb! De most meg alapjáratom nincs,erőtlenűl leáll.
Ha becsavarom a levegőcsavart ütközésig,akkor van a legjobb alapjárat! Ez a túl nagy alapjárati fúvoka miadt van?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!