Simson S51-es kis fordulaton nem húz. Aztán ha felgyorsul nagyon jól húz, nincs vele semmi gond. Mi lehet a gond? Többi lent!
Főtengely szimeringeket cseréltem, Gyújtás be van állítva! Holtponttól visszafele 1.8mm
16N1-6 karbi van rajta! Fúvókákat cseréltem! 72-es a főfúvóka!
A tű állását hiába változtatom nem reagál rá semmit, a levegőcsavart is próbáltam állítani de mind1 hogy hol áll kis fordulaton bedadog és erőtlen!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Helló!
Teljesen gyári ez a gép! 16n1-6 karbi van rajta! Gyárilag 50-es főfúvóka volt benne,amikor szétszedtem akkor 62-es főfúvóka volt benne. Én 72-es raktam bele,gondolom nem ez okozhatja kis fordulaton a problémámat..Gyújtás csinálhat ilyent? De szerintem karbival lesz valami.. Ez a gép kb 10 évet állt! A benzin szépen szétmarta a fúvókákat de kicseréltem őket! Karbit kipucoltam és homok-fúvóztam a tankot! Főtengely szimeringeket cseréltem, és töltöttem bele friss olajat! 40-es alapjárati fúvóka és 50-es hidegindító fúvóka van benne!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gyárilag 67-70-72-es főfúvókák lehettek csak benne. 67-es csak az N-esben vagyis a folytottban volt. A 72-es az teljesen jó, viszont a 40-es alapjárati az nem jó, oda 35-ös kell, az N1-nél az alapjárati benzinmennyiséget nem lehet állítani úgy mint az N3-nál (én azt jobban szeretnem, bár simsonos körökben közútálat tárgyát képezi, baromság)
Szívatóhoz jó az 50-es fúvóka. Egyébként idővel a Simsonok hajlamosak erre a dadogásra, akkor is ha teljesen gyári a karbi, na ekkor lehet gondolkodni hogy mit lehet tenni ez ellen, de ha nem akarsz sokat kísérletezni akkor annyit tudsz csinálni hogy óvatosan húzod a gázt, ahogy veszi a fordulatot azzal arányban. A Simson nem fog úgy működni mint a 2T robogók, hogy lassú menetben vagy álló helyzetben húzol egy csutkagázt és huss már száguldasz is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Na túrtam egy kicsit karburátor ügyben. Hááát.. nagyobb az összevisszaság mint ahogy tudtam. Lényeg hogy az N1-6-os karbi nem azon a motoron volt eredetileg, annak tényleg elég fura a gyári fúvókázása. Szerintem szerezned kéne egy másik karbit és a táblázat szerint összerakni.
Aha egy kicsit jobbult a helyzet! Pár nappal ezelőtt vettem új súbertűt,ami volt benne az a régi préselt rovatkás fajta volt! Az új egy kicsit rövidebb,valamint a rovatkák is sűrűbben vannak elhelyezve. Visszaraktam a régit most egy kicsit jobb! De most meg alapjáratom nincs,erőtlenűl leáll.
Ha becsavarom a levegőcsavart ütközésig,akkor van a legjobb alapjárat! Ez a túl nagy alapjárati fúvoka miadt van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!