Maruti 800 kasztniba elfér a 2002-es szuzuki alto 4 hengeres injektoros motor saját váltóval és saját féltengelyekkel?
Valko olyan akinek éppen nem telik 1-2milliós autóra vagy ha telik is nem akarok 2-3 havonta 50-70 ezret költeni egy "jobb" autóra, mivel a marutihoz értek és szinte mindent cseréltem a kocsin és nem akarom a három hengeres hímestojást generálozni, így éppen 70-ért kapok egy váltot motort és féltengelyeket egy alto, vagy egy seift alol:/
3 henger generál alktrésszel, gépműhellyel, úgyhogy éncsinálom pontosan ugyanennyibe fáj:/
És hogy lesz legközelebb műszaki rajt?
Amúgy nem lenne rossz koncepció, biztos igen keveset enne városban. Ha tényleg komolyan gondolod fogj egy centit méregesd le nagyjából a dolgokat a motoron hogy melyik bak hova esik, befoglaló méret, mekkora dolog fér a motortérbe, új motor méretei stb... De van egy sejtésem hogy a maruti gólyalábba nem megy be az alto féltengely, plusz még a szélesebb nyomtáv miatt nem is adná ki a gyári alto féltengelyekkel, tehát ott majd mókolni kell, mint olyan, a féltengely külső átmérőjét szépen leesztergálni tisztára, majd esztergálni egy csövet ami rácuppan erre a méretre, a féltengelyt méretrevágni, és összehegeszteni a csövet furatokon keresztül a féltengellyel.
Kérdezz bármit, mókolásban otthon vagyok :D
amúgzy ez tényleg jöó kérdés valaki előttem pontkérdete.Na ez engem is érdekelne ;-) KIváncsi vagyok.
Tipusidegen motrcsereesetén hogz fog átmenni a műszakin?
Mert szerintem (minimum) sehogy az tuti.
Szóba se állnak veled.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!