Mennyit tuningolnának ezek az alkatrészek a gilera runner 180 fxr-emen?
Nem valószínű...
A kipufogó talán segít valamit a gyári szódásszifonhoz képest, de a kuplung nem. Tuning kuplung azt szokta jelenteni, hogy magasabb fordulaton nyit, de ha a te motorod gyárilag pl 8 ezernél adja le a legnagyobb teljesítményét, akkor a kuplungnak is ezen a fordulaton kell nyitnia [kicsivel alatta]. Ha erősebb kuplungot teszel bele, csak azt éred el, hogy állandóan túlpörgeted a motort, mert nem a teljesítménycsúcsán fog dolgozni, hanem azon túl, ami sem a fogyasztásnak, sem az élettartamnak, sem a gyorsulásnak nem tesz jót, mivel létezik olyan, hogy teljesítménygörbe.
Minden összefügg mindennel egy motoron, egy robogóra ez még inkább érvényes...
A sport rezonátorok mindig magasabb fordulatra vannak hangolva mint amit a gyári motor forog, ezért szokták egy magasabb fordulatú tuning hengerrel párosítani, a tuning hengerhez pedig dukál egy nagyobb karburátor is, hogy szépen ki tudjon pörögni, ekkor jön a képbe a tuning kuplung, ami lehetővé teszi, hogy el is érje a motor ezt a magasabb fordulatot, és csak akkor nyit ki, ha a motor elérte azt a fordulatot, ahol a legerősebb, majd hogy a végsebességünk is tudjon jelentősebben nőni, nagyobb görgőket, és vastagabb szíjat is illik beépíteni. Így működik a robogó tuning... Ha 1-1 alkatrészt cserélsz csak ki, csodát ne várj tőle, legfeljebb pár lóerő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!