Ingadozik a motorfordulatszám, akkor gyújtáskapcsoló a kakukktojás?
nem a gyuszikapcsoló
takarítsd ki a pillangószelep házat első lépésként
Nekem is ezt csinálja a 2003-as Citroen C3 1.1 benzines autóm, igaz 320 000 km-rel a háta mögött…
Végül meglett a megoldás? Mi volt az?
Véletlenül nem üzemmeleg állapotban történik ez?
És véletlenül nem esik egybe a hűtőventilátor ki-be kapcsolódásával?
AMi nem látszik a fordulatszámmérőn, az nem 200/perc változás, hanem még a negyede sem. Csak a terhelés változik, a generátor megterheli a motort, a motorvezérlő kompenzál, több levegőt (és ezzel több benzint is) ad neki, hogy tartsa az alapjárati fordulatot. A remegés a nagyobb terhelés miatt van.
Próbáld ki egyszer, hogy produkálja-e ezt a "hiba"jelenséget akkor is, ha egyszerre kapcsod fel a fényszórót, és a szélvédőfűtést, és ami fogyasztó még a kezed ügyébe esik. Boritékolom hogy ugyanezt fogod tapasztalni.
Szóval a fordulatszám nem változik, maradjunk annyiban. Csak a motor rezgése és hangja a megnövekedett terhelés miatt. Ez nem hiba, ez természetes jelenség, nem csak a Citroen csinálja, hanem minden, aránylag kis benzinmotorral szerelt autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!