Régi 1990 es 1.6 os BMW-t, vagy egy hasonlo koru 1.8 as Volkswagen golf 2-t vegyek?
ajjj
egyébként miért akarsz 20 éves autót venni? NE vegyél 20 éves autót, csak ha értesz az autókhoz műszakilag. bár akkor nyilván nem lenne így itt ez a kérdés. Tehát NE vegyél 20 éves autót, ha nem akarod az összes pénzed rákölteni.
Bömösből 2000 ccm alattit ne vegyél. gyengék ahoz a kasznihoz.
Akkor már inkább a golf, de abből is nem ártana pl egy 1.8 as GTi változat.
Inkább vegyél egy 10 éves Suzukit. Jobban fogsz járni vele.
Ezek a régi BMW-k Golf2-k sok törődést igényelnek. Nem is "menők" semennyire sem, nem is gazdaságos a fenntartásuk. Nem sok érvet lehet felhozni mellettük...
magyarázd el légyszives, hogyha vesz egy 20 éves rozsdás romhalmazt, akkor 0 szakértelemmel hogy a francba fogja megtanulni szerelni? Vagy majd beruház a kocsi árának kétszereséért megfelelő felszerelés egy komplett motor és kasztni felújításhoz? Mert azt nem lehet laposfogóval meg hegesztőpákával végigcsinálni (és mégcska hegesztőpáka sincsen mindenkinek..)
nem azt mondom, mert tényleg szánalmas ha valaki gyertyacseréért szervízbe viszi a kocsit (kivéve ha garis az autó, mivel akkor bukja a garit ha hozzányúl), de azért nem kell túlzásokba esni. Egy komplett autó felújítása szakértelmet kíván + időt + pénzt. és a 10 év körüli autók már nem feltétlenül milliós nagyságrendben vannak.
Szerintem itt elég sokan szereltünk annó kispolát kb 0 szakértelemmel és a végére mindig összeraktuk.Attól ,hogy nincs szakértelem ,de van egy kis akarat onnantól minden megy magától, vesz könyveket és azokat bújja.
Én a helyedben 3 mas golfot vennék mert ahhoz van annyi alkatrész mint a szemét és elég olcsón.És ott ha elszúrsz valamit pár havi fizuból kijön nem úgy mint egy bömös ahol azért kell nyúzni a motort ,hogy menjen az a nagy dög.Mindenesetre sok szerencsét és jó tapasztalatszerzést;)
ha jót akarsz, gyűjtesz még egy kis pénzt, és hozol mondjuk némethonból egy e36-ot, és tök nyugodtan vehetsz 316ot, a kedves kommentelő, aki szerint lomha alap elég gyík, de hogy ilyet még nem vezetett soha az biztos, egyszerű utcai használatra zsírbőven elég, az előzések is jók vele, de mielőtt ez a kedves kommentelő visszaugatna, az én 316-om /pill 170 lóerő 70ezer forint ráfordításával, és minden sz*rt az anyósülésen lévő laptopon állítok, a motor kiegyensúlyozottabb lett, és 1 literrel eszik kevesebbet a gyárinál, de ha megkapja a turbókittet tavasszal, amire lelkesen kaparom lét, akkor kb 230 ló lesz, szóval lomhaságról kár szólni, és igen, a turbó csökkenti a motor élettartamát, 300ezer helyett el fog menni kb 270ezret. szörnyű. golf 2-t meg ne vegyél, főleg ha sportosan vezetsz/szeretnél vezetni, agyérgörcsöt fogsz kapni egy orrnehéz elsőkerekes autótól a közel 50-50-es súlyelosztású hátsókerekes bmw helyett. aki szerint meg a suzuki menő, annak küldöm kézfogásom, az egész egy zajos, kényelmetlen bádogdoboz, szerintem te se ültél még bmwben. az a kényelem, minden a kezed ügyében, mindenhol minőségi anyagok, sehol egy cseppnyi menetzaj...
a szánalmas teljesítményről nem is beszélve, nekem max a hátsó lámpáimat csodálhatod majd, de azokat se sokáig.
lehet lepontozni nyugodtan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!