Mitsubishi pajero családi atónak megfelel?
2000-es évjáratú, "buborék-kasztnis", rövid 2.8-as turbodieselem volt. Városban a 12-13 liter volt a normál fogyasztása (ha sietős volt, több is). Tudni kell róla, hogy a kb. 120 lóerő egy két tonnás kasztnit mozgat, tehát igencsak lomha egy jószág. Cserébe kényelmes, hatalmas és tökön-uborkán átmegy. Tényleg.
Ellenben vannak gyerekbetegségei is, a 2.8-as motor sajnos nem a legsikerültebb darab. A 2.5-ös viszont - állítólag - elnyűhetetlen, és bár gyengébb, de a kasztni is jóval könnyebb. Imádtam, de sajnos a gatyámat is ráköltöttem.
Nekem ilyen volt:
Három és fél évig használtam, kb. 220 ezer km-rel vettem. Mindennapi használatban volt Budapesten, de gyakran volt erdő-mező, földutak (télen-nyáron), olykor-olykor autópálya. Kb. 10000 km évente.
Ezalatt a három és fél év alatt kétszer kellett hegeszteni a hengerfejet, átrepedt a hengerek között. A szervizben azt mondták, nem ez az első ilyen - és ilyen futásteljesítményű - autó náluk.
Az adagolót is fel kellett újíttatni, a szervizben azt mondta az ember, már csukott szemmel csinálja. Szintén hat számjegyű összeg. Mondjuk ez egy egyszeri beruházás...
A terepváltóban van egy membrán, ami többször is megadta magát, ennek sem örültem, amikor ki kellett fizetni - de ez csak a visszajelzésre szolgál, a terepváltó maga atombiztos.
Ezen kívül sok kis apróság, de hát ezek az öreg autókkal járnak.
Ezek ellenére sem bántam meg, sőt, ha úgy hozza a sors, újra benevezek egyre, de most már a benzines V6-os a cél. Csak előbb egy benzinkutat kéne venni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!