BMW 320D E46 miylen gyakran kell legszüröt es dizelszüröt cserelni?
Egyszerre érdemes cserélni mindent. Olajból már kicsit vastagabbat tennék bele, mert az zicher, hogy közelebb van az 500 000 valós km-hez, mint az említett 200 000-hez (vagy sanszos, hogy már át is lépte a félmilliót). Emiatt gyakrabban is cserélgetném, úgy 8000 km után. Ezzel nem kötekedni akarok, csak hát legyünk realisták, láttam már vagy száz 320 dezsőkét és egyikben sem valós km volt.
5w-40 való a fiatalabbakba, de ebbe már 10w-40-eset öntenék, de abból valami márkásabbat, Castrol, vagy Mobil1.
Tudom, így szokott lenni. Állapotfelmérés alkalmával látom ezeken, hogy már a Föld-Hold távolságot minimum megfutották. Dízelek, kombik, 13-15 évesek és ennyi idősen már nem az első gazdától jönnek ezek.
Azt nem értem, hogy miért nem B5 Passat-okat hordják be az országba. Nincs náluk jobb, tágasabb belül, a kombiba egy kisebb cet elfér, a TDI motor meg a BMW dízeleihez képest olcsóbb fenntartású és sokkal megbízhatóbb, kevésbé is rozsdál.
Meg kell próbálni 5w-40 olajjal és ha fogy belőle a két olajcsere között, akkor legközelebb már egy fokkal sűrűbbet tenni bele.
Nem, a Passat B5 is középkategória a 3-as Bmwvel együtt, mégis tágasabb. Ez van... A Bmw egy business autó, míg a Passat volna igazán való az átlagembernek és a slussz poén, hogy használhatóbb is.
Hoznak az országba Pasatokat is, de sokkal több Bmwt. Ezzel csak az a gond, hogy hamar rájönnek sokan, hogy egy millió kilométeres Bmw-t vettek, aminek majd náluk az első nagyobb javítása kemény százezrekbe kerül. Aztán az egyszeri tulaj szabadulni akar a Bmwjétől, megy a használtautó.hu-ra, meg a murvás nepperekhez, hogy eladja. Imigyen elárasztják a piacot ezek a Bmw-k, aztán aki megveszi az is szívhatja majd a fogát. De persze eladni is alig tudja a Bmwjét, mert amikor megvette, teleharsogta a fél internetet azzal, hogy külföldről mily csoda autókat lehet hozni. Tőle meg már alig akarják megvenni, mert mások is inkább kintről hozzák majd azt, amivel ők is ugyanúgy megszívják. Míg ha eleve ilyen B5 Passatot hoztak volna TDI-vel, azóta is boldogan, gondtalanul használnák, ugyanis a tapasztalatok szerint a TDI motor tovább húzza, mint a Bmw dízele. A Passat futóműve is tartósabb, kevésbé bonyolult, de masszív, vagyis olcsóbban javítható a Bmw-énél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!