A velemenyem az hogy mar kioregedtek sajnos.
De ha talal az ember egy meg eppebnek mondhatot akkor olyat fog mutatni az a kis auto hogy leteszed a hajad...
Ami negativum es pozitivum egyszerre az hogy OLASZ.
A pozitiv: -nagyon komoly menetteljesitmeny, a feeling amit egy olasz auto ad, es a meglepetes amit lampanal lehet vele szerezni...
A negativ: sajnos elege rohadosak az Uno-k de ha meg idoben eszreveszi es foglalkozik vele az ember akkor mentheto de nagyon oda kell ra figyelni (kimondottam gyorsan eltud porladni foleg a muanyag burkolatok alatt),
a valto is elegsuron megszokat magat adni elmegy az 5-dik majd a 4-dik es off, ami szinten az osszessel problema az nem mas mint az ELEKTROMOSsag (minden, kapcsolok, visszajelzok,minden). a trubo is eloszeretettel elfossa magat a nem megfelelo olajcserek miatt.
Osszegezve ha kitudsz fogni egy szepet es jot ami nem fustol, nincs az egekbe tolva a turbo nyomasa es nincs szetrohadva, illetve van benned egy kis erzek a szereles irant vagy csaladtagodban akkor egy igazi nagybetus ELMENYAUTO...
Hja igen es ha nem ijeszt meg a fogyasztasa mert amilyen kicsi olyan sokat tud enni, ha alacsonyan elvaltogatsz el meg a toltonyomas megjovetele elott valtasz max 2000-s fordulatnal akkor 6-7 liter, de ha mar hagyod hogy meginduljon akkor 10-11 es ha rudog neki akkor 15-17 liter..
Ugyan nem volt a kerdesben de ezek az autok meg ebbe a kategoriaba tartoznak:
-Renault 5 GT Turbo
-Daihatsu Charade GTTi
ezekre ugyanaz igaz mint az UNO-ra , talan a rohadas kivetelevel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!