Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az 1.4 es Honda Civic-et...

Az 1.4 es Honda Civic-et mekkorára lehet max felfúrni vagy mit kell cserélni hogy 1.7 vagy 1.9 es legyen?

Figyelt kérdés

2014. ápr. 13. 21:38
 1/10 anonim ***** válasza:

Az ilyen mértékű felfúrás után újra kellene papírozni, ami nem fog menni. Amúgy műszakin lebukhatsz. Ez már nem a trabantos, ladás korszak, hogy fúrogatunk.

Az egyéb technikai akadályokba már nem is mennék bele, mert felesleges.

Az egész motort kellene cserélni, de még az is nagyon macerás, akkor inkább már eladni és venni egy másik autót.

2014. ápr. 13. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Cserélni a motort és a teljes hajtásláncot cserélni kell. Olcsóbb ha veszel helyette egy erősebbet.
2014. ápr. 13. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
79%
ismét egy boyracer... meddig szeretnéd fúrni az 1.4 blokkot? addíg míg a dugattyúk össze nem érnek....?
2014. ápr. 13. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Ez a felfúrás dolgot nem azért találták ki, hogy 1,4-es helyett 1,9-es autó legyen, hanem ha már el van kopva a henger fala és muszáj mert nincs kompresszió.
2014. ápr. 13. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
1 huleseg, kerdes huleseg....
2014. ápr. 13. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Egyre több ilyen hülye van, aki megveszi legolcsóbban a leggyengébb szart, aztán kis idő múlva rádöbben, hogy rohadtul nem úgy gyorsul a szekér, és sokkal többet eszik, mint ahogy azt elképzelte... ekkor jönnek a jobbnál jobb tuning ötletek. :D
2014. ápr. 13. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Fúrással, rövid hajtókarokkal, egyedi dugóval és kicsit megdolgozott hengerfejjel lehet valamennyit nyerni. De tényleg egyszerűbb venni egy VTi-t azt jóvilág :D
2014. ápr. 14. 00:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Olvass el egy csomó szakcikket itt a neten, és tanulmányozd a korszerű Ottó-motorok felépítését, akkor nem kell ilyeneket kérdezned.

A választ már biztosan sejted, hogy nem. A hengert fel lehet fúrni, de az kb 0.25-1.00 mm-es átmérő növekedést eredményezhet. Ha ennél sokkal többet vesznek ki a persely, vagy a keményfém bevonatú öntvény anyagából, a robbanótér elveszti a tervezett szilárdságát, valamint az így nyert plusz teljesítmény túlterhelheti a motor alternáló és forgó tömegeit. Aztán még ott van a plusz hőterhelés is, de nem folytatnám, nem biztos, hogy érdemes. Tehát egy fúrással maximum néhány köbcentiméterrel fog nőni az égéstér, és a teljesítmény is csak a gyári érték közelébe kerül. Teljesítményt növelni másképpen szoktak manapság: vezérlés átépítésével, a töltőlevegő és az üzemanyag nyomásának és mennyiségének növelésével, fordulatszám emeléssel (ennek is számtalan feltétele van), és még lehetne folytatni.

A Te esetedben a motorcsere lenne a megoldás, mint ahogy az egyik válaszadó is írja, de akkor a kasztnit is meg kell erősítened, és az további feladatok elé fog állítani.

2014. ápr. 14. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Ha belehegesztesz a víztérbe a hengerek dugattyú olajlehúzógyűrűhelyettesítőnúthézagolórugóalátétkapcsolójeladó után egy köbméteres darázsfészket hurkapálcával, akkor a koszinuszfúróval már jobban hozzáférsz és majd rájössz, hogy egy igazi hülye vagy.
2014. ápr. 15. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Amúgy ahhoz, hogy 1.7 vagy 1.9 legyen ezt kell cserélned:

motor.

2014. ápr. 15. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!