Terepjáró vásárlásra szántam el magam, de nem tudom mik is a legfontosabb tényezők egy terepjárónál? Tudnátok mondani pár típust ami nem fogyaszt sokat és jól is néz ki és kijön 1,5 millióból?
Előbb talán ismertesd az elvárásaidat.
Milyen terepre kell, milyen távokra, milyen igénybevételre?
Két- vagy négyszemélyes? Közútra is alkalmas legyen?
Szerintem te még nem láttál extrém terepet kérdező az extrém terep az ahol már nem sok autó tud elmenni.
A méheket meg nem szokás ilyen helyekre vinni.Mivel a hegyekben nem honos az akác így gyakrabban az alföldekre szokták vinni a méheket ahol úgymond táj fa az akác (vagyis honos és ebből állnak az erdők jelentős része).De ilyen helyeken nincs extrém terep. Egy sima földút meg nem számít extrém terepnek.Extrém terepnek mondható az pl amikor a Bükből az erdőn keresztül a szakadékok mellet hozzák le zillel a fát.De ilyen helyeken nem nagyon láttam még egyetlen méhészt sem.
Ahhoz amire neked kell egy autó arra acélra egy pajero Wagon is megteszi 2.8 dízel motorral.A fogyasztása tűrhető a terepjáró kategóriában.
pl egy ilyen
Olyan kocsi télleg nincs, ami ezt mind tudná, eleve normális terepjárónál felesleges kis fogyasztásról álmodozni
Suzuki Samurai, Lada Niva, régi szovjet vasak: Egyszerű, olcsó, kinyírhatatlan és mindenhol elmegy, de ez mind a közúti használat rovására megy. A Defender is kb ezt tudja, csak az drágább, de nagyobb is, plusz alu kasztnija van, ami nem rohad.
Régi Hiluxok, L200, Ranger: kb ua. mint az előzők, annyiban jobb, hogy pick-up, pakolhatsz rá sokat
régebbi Land Cruiser, Discovery, Cherokee, Explorer, Pajero, Frontera: ezek is jól boldogulnak terepen, de egy fokkal közelebb állnak a közúti kényelemhez és még ki is néznek valahogy
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!