4-es Wolkswagen Poloról milyen tapasztalataitok vannak?





Hát első autónak én biztos nem ilyet vennék. Akkor már inkább Golf, ha mindenképp Volkswagen. Vagy seat Leon/Toledo (ezek is gyakorlatilag Golf alapokra építenek). TDi motorral néznék a helyedben, azoknak kedvező a fogyasztásuk (akár Polo, akár Golf), az ezekben lévő benzinesek elég torkosak.
BTW ennyi pénzért nézegethetnél B Vectrákat is.










nekem van egy 1.4 16v 75le 2003,
+kényelmes első ülések
+keveset eszik (kb. 6-6.5l)
+nagyon halk
+minőségi beltér
-összeszerelési minőség(lehet hogy egyedi esett, de hullik szét)
-futóműve nem alkalmas tempos közlekedésre, viszont fékek elég jók
-érzékenyek, sérülékenyek a belső műanyagok
őszintén szólva az ilyen punto-swift féléknél jobb, de árban focus-octavia-stilo szinten van és nem biztos hogy megéri de te tudod





Nekem is 1,4-es, 75 lóerős, 2003-as Polo-m van, Comfortline, 3 ajtós. Ami jó, hogy Budapesten belül sem fogyaszt nekem 7,5 liternél többet (mondjuk ha látom, hogy piros a lámpa, nem gyorsítok fel előtte 80-ra, hogy fékezhessek egy nagyot a kategóriájához képest valóban remek fékekkel a közlekedők nagy részével ellentétben), szerintem egy megbízható konstrukció, nem volt vele bajom különösebb. Négy emberrel lehet utazni, mondjuk hátul nem lesz oda tőle, hogy milyen kényelmes, de klausztrofóbiás rohamot se kapnak, vagy ha igen, az nem az autó hibája. Persze a csomagolásra figyelni kell. Az alkatrészek olcsók, minden van hozzá jó minőségben. Fényezése nagyon strapabíró, és igényesen van kidolgozva a belseje. Ha rohanni kell, megy 170-180-nal, igaz, borzasztó hangja van olyankor. Viszont a gyári hangszórók egészen szépen szólnak.
Ami nem jó: a futóműve tényleg nem száguldozásra van kitalálva, bár szerintem elég jól tűri azt is, csak ijesztően reagál – billeg, úgy tűnik, mintha imbolyogna, de végül sosem tör ki, igaz jó gumik vannak az autómon. Két olajcsere között 1-2 alkalommal rá kell tölteni 1-1 flakon olajat. A kárpitozás nem az örökkévalóságnak készült, szerintem viszonylag gyorsan kopik. Tolvajok körében még mindig népszerű.
És még egy szempont: lehet, hogy irreálisan drágának tűnik, de tartja az árát, és nagyon könnyű eladni, hacsak nem bánsz el vele nagyon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!