Idehaza mindenkinek Simsonja van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezeket állandóan buherálni kell, és még mindig nagyon sok embernek van ilyenje. Olcsón hozzá lehet jutni, és házilag is módosítható, illetve hemzsegnek tőlük a fórumok, szóval jó választás első motornak.
Én amúgy örülnék, ha az autósokat és motorosokat külön szednék itt a gyik-en, mert így nagyon össze van olvadva az egész, és nem elég átlátható.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem van 2 is.
Kisvárosokban, falvakban még ma is gyakori, főleg az S51 és a Schwalbe.
Valami baja mindig van egyébként, de ez legtöbbször a rossz minőségű, utángyártott alkatrészeknek köszönhető.
A legtöbb kérdés oka az, hogy a tulajok képtelenek beállítani a motort. Ha véletlenül nem indul, már tekergetik össze-vissza a karburátor csavarjait...
Ha a gyújtás, az úszószint be van állítva, kellő méretű főfúvóka van benne (68-72 között), jó a gyertya, illetve a megszakító és a gyertya hézag is be van állítva, indulnia kell.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Vidéken azért még akad belőlük bőven.
De kérdés azért van belőle sok, mert 100-ből 95 nem képes menni 100 km-t a nélkül, hogy ne állna meg.
Előtte jól mondták, ez nem a konstrukció hibája, az nagyon strapabíró. A két fő ok a gagyi kínai utángyártott alkatrész és a hozzánemértés keveredése.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én már egyre kevesebbet látok belőlük.
Nem megbízható motorok mert szétbarmolták őket, nem szakszerűen lettek javítva és sok a rossz minőségű alkatrész.
Nekem is volt simsonom de nem volt már gyári és nem úgy újították fel ahogy kellett volna. Mindig volt valami gondja
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Még 10 éve is rohadt menő volt az a gyerek akinek Simsonja volt. Ma meg már az a menő aki alatt nagytestű robogó van. Én szoktam járni földúton is, illetve a közút hálózat sem hasonlít a német viszonyokhoz ezért a jó öreg Simsonra esett a választás. Na meg egy motorfelújítást is megcsinálok a garázsban 15 ezer Forintból és akkor már jó minőségű csapágyakkal kell számolni.
it's not a hobby it's a lifestyle
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem van 5. Versenyeztem is egyik-másikkal.
A napi járós motorom egy 70-es gép, bő 20 ezer nyelezett km-rel a háta mögött, azalatt egy csavar nem volt rajta meghúzva, csak tankoltam.
Szóval nem igaz, hogy buherálni kell állandóan, megmutatom neki a kulcsot, és indul, megy, mint a zsírozott villám.
Ha az ember egyszer jó alkatrészekből összerakja rendesen, a térképről lemegy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!