Mért jó kirakni az interkúlert az első lökhárító elé a motortéren kívülre?
Pont ma láttam egy ilyen autót. Egy kisebb koccanásnál is így elég komoly kár keletkezik az autóban. Hűtést meg kap a hűtőrács mögött is. Akkor mért jobb így?
Ráadásul ilyen nem túl ízléses, az autó színétől teljes mértékben elütő színes szilikon csövek voltak raja.
Mindenkinek igaza van! Azt viszont hozzá tenném hogy vannak olyan autók, amiknél egyszerűen nem férne el utólagosan a cooler úgy, hogy a levegő is érje, ezért teszik kívülre.
(Nekem egyébként tetszik)
# 1, tudom mire jó az interkúler, ennyire nem vagyok sík a témában. Van az én autómban is, szépen gyárilag a hűtőrács mögött.
Nem hiszem, hogy az a szellős rács néhány százaléknál több hűtőlevegőt takarna ki a kúler elől. És akkor alaposan felülbecsültem. Ez egy 100-200 lóerős utcai autónál 50km/h sebességnél nem hiszem hogy érezhető különbséget okozna.
Ennél viszont sokkal nagyobb hátrányát látom. Elég egy kisebb koccanás, vagy csak hogy parkolóban meghúzzák, netán valaki belerúgjon, máris hat számjegyű a károd. Nekem ez kicsit olyan, mintha valaki kilógatná a turbót a karosszérián.
Elnézést kérek, csak bátorkodtam azt gondolni a kérdésed alapján hogy nem lehetsz valami hozzáértő. Egyébként igazad van 50-nél nem számít ha csak a gyereket kell elvinni az óvodába, meg a városban ide-oda menni lassan és biztonságosan, és tényleg drága, meg sérülékeny ha kint van.
Aztán ott van a másik oldal aki nem foglalkozik azzal milyen drága meg hogy néz ki, a lényeg hogy minél nagyobb legyen és minél több és semmi még 2 négyzetcentiméter se akadályozza a levegő útját és ha lerúgod 210-nél még toljon. Mások a szempontok és mindenkinek igaza van a saját életében.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!