Autó vásárlás előtt állok peugeot 406 2. 0 hdi vélemények tapasztalatok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha már a motorerő is csökkenne, az elég nagy baj egy motornál. A kopás leginkább megnövekedett olajfogyasztásban, füstölésben jelentkezne először. 150e km-t szerintem bármelyik autónak ki kell bírnia röhögve. A 40 éves Zsiguliknak ásványolajjal ellátva is 100e km volt a javasolt motorgenerál, de ha vigyáztak rá, ennél többet is elmentek.
Egy mai dízelnek meg legalább fél milliót illik elmennie motormegbontás nélkül, ha nem gyilkolták és karban van tartva, szerintem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
300 ezer maga a blokknak nem vészesen sok, még sokáig működhet. Viszont arra számíts hogy 200.000 fölött ezt-azt cserélni kell a motoron.
Pl: lendkerék+kuplung, turbó, injektorok, nagynyomású szivattyú, stb. Ezek mind egyenként csak alkatrész áron bőven hat számjegyű tételek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mentünk ilyen autóval, chippelve, nem ritkán másfél tonnás utánfutóval pályázva ezer km-eket több, mint 150 ezer km-t, amikor eladtuk, több, mint 400 ezer km volt benne.
Egyszer cseréltünk nagynyomású rendszert, ez vagy 8 éve volt, akkor is 300 ropi felett volt a vége a történetnek, és egyszer kettőstömegű lendkereket, az is hasonló összeg volt.
Turbó problémánk nem volt, olajat 15 000 km alatt nem evett, Valvoline TopGard, majd Castrol Magnatec 10W40-es olajakkal jártunk. Viszont volt ABS probléma, kellett 3 kerékcsapágyat cserélni, darabját 30 ezerért, hűtőt, motortartóbakot, kipufogót, valamint fékre kellett időnként ránézni, de futóműbaj a két hátsó stabkaron vagy min kívül nem volt, egy gömbfejet nem cseréltünk benne soha, mert nem ment tönkre.
Az ABS mizérián és egy idő után villogó Airbag lámpán kívül minden elektromos kütyü működött, villanytetőablak, digitklíma, CD váltó, villanyablak, villanytükör, énnemtudommi. A miénk 2000-es autó volt, már faceliftes, plüss belsővel, ezen kívül fullos, Webasto állófűtéssel, kombi kasznival. Nem sietősen olyan 6,5 literből elvan, ha az ember rúgja neki, akkor 7 felett, kényelmes, tágas.
Azért adtuk el, mert gazdasági totálkárra törték hátulról.
Amiben tényleg 300 van, az nagyon jó vétel, de ezekben az autókban 4-5 éves korukban volt 300 ezer km, nem 15 évesen. Ami tényleg 300 ezret futott, és nem fapados, azaz klímás, négy villanyablakos, esetleg tetőablakos, és egy misi alatt adják, valamint tényleg jó, nem volt törve, azt azonnal, abban a percben vedd meg.
A miénk törés előtt eurotax értéken tudott fullosan 680 ezret (ez 2013 őszén volt), piaci értéke meg valahol 1,2 misi körül volt. (majd eladtuk hátul törötten 200ért, mert lett volna vagy 600 rugó megcsinálni, és sose lett volna igazán jó)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!