Mi okozhatja a problémát?
Egy benzinmotoros autóról van szó.
Kövér gázadásra megtorpanással reagál, leesik a fordulat és csak utána lódul meg, tehát pl 3000-ret pörög és odalépek neki akkor leesik a fordulat 2000-1500 esetleg 1000-re mikor milyen kedve van és csak utána indul meg.
Viszonylag jól indul de szerintem jobban is indulhatna, indítás után felpörög 2000-re majd leesik 1100-1200-ra külső hőmérséklettől függően akár már kevesebb mint fél perc alatt beáll a megfelelő alapjárati fordulat, csak nem értem miért pörög fel beinduláskor 2000-re.
Pontos fogyasztást nem mértem, de ha hihetek a visszajelzőnek akkor többet eszik a kelleténél 1,5-2 literrel, én nyugodt tempóban autózom és vegyesben használom városon kívül 80-90km/h amit max megyek vele.
Egyszer amikor felidegesített rendesen odaléptem neki, kentem neki több mint 20 km-en keresztül, és egyszer csak 4000-res fordulat környékén gyorsításkor felvillant a sárga "check engine" lámpa de el is aludt pillanatok alatt,azóta nem láttam.Az autó egyébként teljesen magától még semmilyen körülmények között sem állt le.
Arra lennék kíváncsi, hogy mégis mi okozhatja ezeket a tüneteket, mert igazság szerint teljesen használható az autó, de idegesítő tud lenni, mikor menni kéne és leesik a fordulat mielőtt lendületbe jön.
"Egy benzinmotoros autóról van szó."
Miért titok a pontos típus, mert akkor közelebbi tippeket kapnál?
Karburátoros motoroknál okozhatja a "gyorsító" fúvóka dugulása, vagy a membrán kiszakadása.
Hengerenkénti befecskendezésnél pedig akár a MAP szenzor hibája, vagy fals levegő is okozhatja.
Szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!