Egy kamionnál másfél milla km után generál, vagy blokkcsere?
Első körben nem mindegy , hogy 830 000 km vagy 830 000 mérföld. Ez utóbbi közel 1.4 millió km.
Forgalomba lehet helyezni kisebb átalakításokkal. A legproblémásabb, hogy féket kell varázsolnod a kormányzott tengelyre, mert a nagy vízen túl nem minden vontatón van elől fék, ott nem előírás. Lámpák, irányjelzők meg a többi sallang, már aprópénz.
A fogyasztástól nem kell hanyatt esni, a sor6-os 15 literes blokkok nem esznek nagyon többet, mint az európai társai, 35-40 liter között megáll rakottan is - európai viszonyok között.
1-1,5 millió kilométer még nem szokott gondot okozni a haszonjárműveknek, ha nem voltak elhanyagolva. Ilyen távon általában még nem kell megbontani a motort.
Hobbyautónak kicsit drága lenne, de ha ez tetszik... A mobile.de-n szokott lenni néha Pete, KW W900...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!