1.9 TD passat, az elnyűhetetlen régi, adagolós 90le, de már az újjabb kasznis. -20 fokban is indul pöcc röff (390. 000 km van benne), viszont meleg motornál teker egy párat mire beindul, ez miért van?
Figyelt kérdés
2014. márc. 12. 20:49
1/11 anonim válasza:
Meleg motornál már nincs akkora kompresszió mert kitágul a henger. El van már kicsit kopva.
2/11 anonim válasza:
A motor szét lett kergetve. A kompresszió vesztesége akkora, hogy meleg időben, az izzítás rövidsége miatt nehéz a motor életre kelteni.
4/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!De nem füstöl és az olajat sem eszi,a hengerrel együtt meg a dugó is tágúl nem?legalábbis ahogy halottam,köszönöm mégegyer.A cégnél ahol dolgozok van kettő az egyikben 650ezer van a másikban meg 480 és még NEM LETT PISZKÁLVA A MOTOR
2014. márc. 12. 22:11
5/11 anonim válasza:
Adagoló gond,a linkben az 5-ös pont. [link]
6/11 anonim válasza:
ez nem a széthajtott motor gondja.Utolsó megírta a tutit
7/11 A kérdező kommentje:
köszöm!de ott nem a magasnyomású szivattyúra gondol?
2014. márc. 12. 22:17
8/11 Glonczi Péter válasza:
én a porlasztora gondolnék elég hogyha egy nemporlaszt rendesen az okozhat ijet
9/11 anonim válasza:
Az adagolóval van baj, lassan cserélni kell.
10/11 A kérdező kommentje:
cserélni?javítani nem lehetne?:-)
2014. márc. 14. 23:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!