FONTOS, Hideg reggelen CHECK ENGINE felirat?
Figyelt kérdés
Meg télen nagy hidegben volt először hogy felvillant a Check engine,amivel computer tesztre menve,a 3 henger,illetve különböző hengereknél gyujtaskimaradas lett a diagnózis.Szerelo azt mondta első körben cseréljünk gyertyát,aztán ha visszajön,töröljük a memóriájából.Megtortent a gyertyacsere,aztan enyhebb idő lett időközben,aztán egy hideg reggelen ujra felvillant,de akkor nem tudtam visszamenni töröltetni,de ahogy jott az ismét enyhe idő,mar vagy két hónapja semmi ckeck emgine.Máig,mert ma fagyott kint es ujra felvillant.De az az érdekes hogy csak reggel ha hideg van,mert később,mar dél fele eltűnik,es a következő hideg reggelig nem is csinalja,ha fél évig pl nem lenne hideg reggel,tuti nem csinalna.Mi lehet ez Szerintetek??valakinek volt mar hasonló??Egy 2004es,1.8 Ford Mondeo.2014. márc. 11. 08:48
1/6 szántóvető válasza:
tehát a szaki csinált diagnosztikát de fogalma sem volt hogy hol a hiba ezért első körben nekiállt gyertyát cserélni.szerintem ne adj neki második esélyt,keress valaki mást.
2/6 A kérdező kommentje:
Hat sajnos igy volt,...azt mondta ez barmi lehet a hibakod alapjan,ezert kezdjuk gyertyacserevel...
2014. márc. 11. 13:29
3/6 szántóvető válasza:
hadd idézzek egyet: "Különös tekintettel arra, hogy a hibakód olvasás lényege az, hogy ne cserélgessünk feleslegesen drága alkatrészeket. Vagyis egy bizonyos hibajelenség esetén biztosak lehessünk, hogy melyik alkatrészünk romlott el."
szóval profi helyre vidd el a kocsit.
4/6 smitwesson válasza:
milyen gyertyát tett bele? mert ha nem motocraft akkor még az is lehet, mert a ford nagyon kényes erre.
5/6 anonim válasza:
Első körben talán a csatlakozókat/tespontokat és a vezetékeket kellett volna ellenőrizni, mivel megmozgatni a vezetékeket/csatlakozókat nem kerül semmibe... Aztán jöhet a gyertya/trafók/jeladók/ECU... Ha meg nincs olyan eszköze ami egyértelműen megállapítja, hogy gyújtás vagy befecskendezés a hiba, addig kár a gyújtáskimaradásra tippelni, mert a legtöbb általános célú hibakód kiolvasó a befecskendezés kimaradását és a szikra kimaradását nem tudja megkülönböztetni. A cycle circuit hibakódot szokta ilyenkor kidobni, de az lehet befecskendező ciklus is, nem csak gyújtás.
6/6 anonim válasza:
nekünk utol fagyásnál ugyan ilyen probléma.. jött elő a skodán chack engine.. egy henger leállt majd otthon megnéztük hogy a gyertya-e nem az volt akkor egy egyszerű tesztel megnéztük hogy a trafó lehet vagy a befecskendező..utobbi lett szervizben 67ezer az ára autós boltban 20-ért rendelünk egyet csere azóta is jó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!