Miért van az, hogy a Simsonomon a megszakító szikrázik, de a gyertya egyáltalán nem?
A trafó és a gyertyakábel jó?
A gyertyakábel nincs eloxidálva?
Az előttem szóló jó nagy zöldségeket mond. Tedd csak be az alaplapba a kondit, nem véletlenül van ott. A meleg nem árt neki, nem egy kondival mentem már 10 ezer km fölött, és tudok motort, amiben 80 ezer km felet van már, gyári eredeti kondijával, és talán a harmadik megszakítóval.
Ha kirakod a dobozba, lesz egy halom szórt kapacitás a vezetéken, meg járulékos induktivitás, ami a primitív, ám ilyen érzékeny megszakítós gyújtásnak nem növeli a stabilitását...
Lehet kondi, trafó baj. Kondiból legjobb a bontott DDR, Trabiból, Wartburgból akár.
Nem csak kondiból, hanem trafóból is inkább bontottat vegyél. Nekem az új trafó kb 2000 km-t bírt. Most egy Barkas trafó van rajta és tökéletes.
A kondi nekem a gyújtáskapcsoló dobozában van és semmi gond nincs vele.
Innenrendeltem: [link]
A többi kondit rakhattam én bárhova mindíg szikrázott a megszakító, pedig nem volt a vége szétverve.
Nekem is ez a problémám. A kondi a megszakítón keresztül sül ki.
Szénszálas gyujtókábellel aminek 7,6 kohm az ellenállása.
Sima vezetékkel aminek nincs ellenállása határozott kékes lilás szikrát ad.
Ilyenkor normálisan működik.
Mi lehet a gond? Akkumulátorsaruk nicsenek jól meghúzva?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!