Van egy 1.3-as,93as Swiftem, nagyon eszi az olajat,1000km-n egy litert kb. , szerintetek mi lehet a baja? Nem folyik, de kicsit talán jobban füstöl az átlagnál. Remélem nem kell benne motort cserélnem.
olajfolt nincs alatta.
holnap viszem szerelőhöz.
az oké hogy nem vigyáztam rá, mert gyilkoltam, első autóm...
de azért jó lenne valami hibaokot is találni...
tegyél bele xado gélt. nem drága és tényleg nagyon jó hatású, több autónknál tett csodát!!
Köszönjük az első két válaszadó konstruktív észrevételeit!
Ha kicsit jobban füstöl az átlagnál és magas az olajfogyasztás, az a szelepszárszimmerringek és az olajlehúzó gyűrű hibájára utal. Az elöregedett szelepszárszimmerringek miatt a hengerfejből, a vezérlés kenőrendszeréből az előírtnál több kenőanyag jut el a szelepszárak mellett a szívócsonkba - onnan pedig a motorba. A kopott olajlehúzó gyűrű pedig a hengerfalra került olajat nem tudja eltávolítani, mielőtt a kompressziógyűrűk "odaérnének", így a megmaradt olaj elég az égés során. Ilyenkor a füst kicsit kékes színű. Nem kell megijedni, a szelepszárszimmerringek cserélhetőek, az olajlehúzó szintén - bár azt általában motorfelújítás keretében szokták cserélni, mert az elkopása a hengerfal és a gyűrűk kopását is jelenti.
aha köszi.
minnél olcsóbban szeretnék kijönni a dologból mert eladás alatt áll az autó... :S:O
utolsó előttinek: melyik terméküket kellene nekem használni??
utolsónak: ezek mennyibe kerülnek kb.? alkatrészárak, mennyi ideig tartó munka kb...
olajfolt nemszokott alatta lenni.
egyszer volt olyan hogy 5en mentünk vele, éreztem hogy nincs benne erő, szenved városban, megnézettem, fél(!( L olaj volt benne... :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!