Suzuki Gsx-r K4 1000 RR BiTurbon autópálya tempónál le áll az egyik henger 10 ezer körül de miért?
Kösz ezzel feldobtad az estém :)
Tudtam mindig hogy nagy az isten állatkertje,de azt nem hogy motorral ugratják át az alacsony kerítést..
Szerintem azért áll le az egyik henger, mert rájön, hogy bitúróval egy is elég ehhez a tempóhoz, hát még, ha a gyertyasor is új, meg a karbik is...
:D
Igen, bármelyik szuzuki szerviz, de ha nincs a közelben, akkor jó a kertigépes is. Egy csavarhúzóval kell állítani a biturbón, hogy elég töltése legyen a kihagyó hengered. Ha viszont a turbónyomás nem közelíti a 6 bárt, nagyobb a baj, mint hittem, akkor szerintem vegyél be 3 nyugtatót, mielőtt beszélsz a szerelővel.
Nekem a sima szívóval volt olyan gondom, hogy GPS szerinti 270 körül már torpanni tűnt, alig akart már pörögni.
Lejtőn is próbáld ki, ha ott jó, vagy hátszéllel, akkor máshol lesz a hiba.
;)
1. Először is a RR a hondák tradícionális jelzése. Suzukiéknál ez nem divat.
2. Magyarországon nincs K4es turbós gép.
3. Ha valaha is láttál volna belülről GSX-R akkor tudhatnád, hogy nincs gyújtás elosztó. A gyertyapipa nem közönséges pipa hanem van benne tekercs + közvetlenül az gyújtás vezérlétől ( ECU ) kapja a vezérlést.
4. Ha egyáltalán láttál volna GSX-R közvetlen közelről akkor tudhatnád, hogy mindenféle hibakódot kiír a műszerfalra ( pláne ha kiesik egy henger ) + átkapcsolható dealer módba.
Ám te motort is csak poszteren láttál. Leckét legalább megírtad tegnap?
bocs ez kimaradt, a legjobb:
"karbi szinkron meg volt "
Az jó, mivel a 2001-es modell óta befecskendezéses az literes gixer ( Előtte nem volt a mai értelemben literes GSX-R , GSX-R 1100 volt de nem hasonlítanám a K1s modellhez - A 750-es volt debütált injektorral 2000ben ).
Egyébként az injektorost gépeket is kell szinkronozni.
Azért mert legányolják róla az idomkat ( "naked lesz belőle) még nem tudnak karburátor sort rakni egy K4-es blokkra.( Elárulom, hogy a SRAD és a GSX-1100-es karbi sora más átmérővel rendelkezik így ha akarnád se tudnád egy K4-es motorhoz illeszetni).
Ne okoskodj, ezt a kérdést bebuktad. A leckét írd meg holnapra és ne ide gyere baromságokat írkálni!
"át van alakítva az egész motor nakednak és karbis a blokk rajta sok okos de bírom én látom vagy ti ??"
1. Mint látható, kérdező, írni se tudsz magyarul - persze ezt teheted/eljátszhatod szórakozásból is. Ez egy dolog. Egyedileg épített turbós gép birtoklása - nemhogy az építése - sokkal magasabb értelmi színvonalat követel meg.
2. Fel lehet tenni a karburátorsort, nyilván ki lehet hézagolni a szívócsonkokhoz. Csakhogy a karburátor egy feltöltött motornál korlátozó tényező több tekintetben is.
3. A bi-turbó megint egy értelmetlen nagyotmondás, még befecskendezés esetén is, nemhogy karburátornál.
4. Mivel egy széria K4 vagy épp K1 sem igényel turbót 250-hez, és problémája, ledadogása sincs tőle, még viccnek is gyenge a felvázolt probléma.
5. A leírt hiba mellett a blokk élettartama néhány másodperc alatt/után nullázódott volna...
Tehát találj ki valami más beugratós kérdést. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!