Lada 2107, mi lehet a baj?
Lada 2107-rol van szo.
A szerelo allitolag beallitotta a gyujtast, es a karburatort, az elejen jo volt, bar nagyon rangatott a motor es alig ment... Masreszt pedig meleg motornal elakartam indulni es nem akart elindulni! Tokre benyomtam a gazpedalt es fulladt le a motor egyesbe! Nyomtam a gazpedalt kb 4-5 masodpercog, majd csak utana porgott fel a motor es indult el.
Mi lehet a baj???
Szedd ki a gyertyákat és nézd meg őket! Szinte biztos, hogy tök feketék, esetleg még nedvesek is. A derék szerelő valószínűleg túl dús keveréket állított, erre utal az, hogy padlógázon felpörög, de csak nehezen. Legjobb lenne, ha magadnak tennéd rendbe a karbit és a gyújtást, mert nem ördöngösség, de ha nem értesz hozzá, nehéz lesz megtalálni a megfelelő szakembert.
(de a korábban feltett kérdéseid alapján azt sem zárom ki, hogy kezdő Ladásként teljesen ötletszerűen használod a szívatót vagy valami egyebet rontottál el)
Igen, en is a dus kevereskre gondoltam!
Mondjuk azt sem ertem, hogy azt mondja nekem: Egy kicsit lentebb vettem az alapjaratot.
Es az alapjarat 100ford/p volt.... Ez jo?Mert en azt olvastam, hogy 800-900ford/p-nek kell lennie.
Szivató nem maradt kihúzva véletlenül?
De miért nem viszed viszed vissza a szerelőhöz?
800 körüli kellene
vidd vissza ,hisz fizettél a javításért
Karburátor beállítás. Erről nagyon komoly műszaki szakirodalom áll rendelkezésre. [link] :)
A Lada karburátor nem egy bonyolult szerkezet. A kaburátort szét kell szedni, és újból, megtisztítva, a gyári értékek betartása mellett össze kell szerelni. Utána lehet csak szépen beállítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!