Simson-al meglehet tenni heti 200km -t?
Természetesen igen!
Viszont hogy ezt elérd,kell hogy legyen egy jó állapotú gyári szimód amibe még nem kontárkodott senki bele.Jó fel lehet azt jól is újítani.De a gyári a legjobb.
Szóval a tunningoltakkal én ezt már nem csinálnám,mert azok hamarabb megadják magukat,ha mindent gyárinak megtartasz és normálisan használod és a kötelező karbantartást megcsinálod akkor bátran ajánlom!!!
Amúgy van az is aki csak erre annyit mondana hogy ezek egyszerű szerkezetek ,csak tankolni kell bele ha van benzin és van szikra akkor gond nem lehet :) Természetesen az útikészletbe tegyél kipróbált jó gyertyát,mert akármi van ez legyen az első amit megnézel! :)Nézegesd a gyári kézikönyvjét és a kötelező karbantartást és cseréket végezd el pl 10 ezrenként levegőszűrő csere 15 ezrenként súbertű csere meg ilyen apróságok :) És javaslom az ngk gyertyát és repsol scooter olajat! Csak szintetikus olajat használj!
Igencsak hiányos a kérdés. Milyen és milyen állapotú Simsonnal? Mekkora részletekben, milyen üzemben gondoltad a heti 200 kilométert? Faluban? Városban? Helyközi úton? Autópályán, autóúton értelemszerűen nem közlekedhetsz vele.
Körülmények függvényében természetesen lehetséges megtenni vele 200 km -t. Példának okáért egy-két pizzafutár még akad, aki ilyenekkel vonszoltatja magát; ők naponta mennek ennyit.
Egy teljesen gyári állapotúval simán meg tudsz tenni ennyit, vagy jóval többet is. Sajnos az ilyenek azonban nagyon túl vannak árazva (vagy átvernek és köze sincs a gyári állapothoz).
Simsont az ember "szerelemből" vesz, nem praktikussági okokból - én anno kiábrándultam, de ennek ellenére bátran merem ajánlani kezdőknek (vagy bármilyen szutyok robogó helyett), azzal a megkötéssel, hogy városi forgalomban vállalhatatlan; ide hallom, ahogy hőbörögnek az ortodoxok, de sajnos ez a helyzet: egy ötvenes túl gyenge ahhoz, hogy ne tapossanak el városban.
Tavaly olyan 4 hónapig jártam melóba heti 200km-t szimóval, budapesti forgalomban.
90%-ban vállalható a jelenlegi forgalomban, semmi különös nem volt vele, csak tankolni kellett, meg 1x elszakadt a kuplungbowden.
Előtte mondjuk 0-ról lett újraépítve a blokk, 60/4-es henger+hosszú 5-ös váltóval, gyári tirisztoros gyújtással, kb minden MZA-s benne.
Szóval, jó állapotú szimóval semmi para nincs ennyit menni.
Az mellékes ha nem mész 70-el a városban akkor tolnak lefelé a pesti forgalomban. Az enyém utazóban tud ennyit, 7000-es fordulat mellett, tovább nem nagyon pörög 72es fúvókával és gyári dobbal, de cserébe nem eszik sokat és nem forgatom szét se. Azért 65ig gyorsul rendesen, ott lehet hagyni eléggé a többiket a lámpánál, amíg be nem érnek :D.
Mentem vele már 79-et de utálom forgatni, persze a hárdkór tuning szimósok kiröhögik hogy csak ennyit forog és nem megy 100-at :D, de legalább nem üzemórás lett a blokk. A gyári dobbal meg nyomatékosabb hengerrel olyan 5500tól indul el rendesen és 7000ig húz. Próbáltam a pilisben, rendesen kell számolgatni a váltásokkal hogy a teljesítmény sávban maradj :D, de kb bárhol felment4-edikben.
Én hardcore tunning simóssal ,igazival csak versenyen találkoztam,de az viszont többe került minta vennél egy gyári 0kilómétres szimót :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!