Szerintetek első autónak ami aránylag olcsó és a ló erő is eléggé jó melyik autó? Ja és külső tuningal jól nézzen ki de a belső (motor, turbó, stb. ) is jól tuningolható legyen csak ne ilyen BMW, Audi legyen mert azok nem tetsznek milyenek vannak?
Gratulálok, ismét egy két lábával a földön álló kérdező.
Az én autóm 50 LE, és 1400 kg, és nem BMW, meg nem Audi, de az utolsó fillérig ki van fizetve, és nem ilyen műanyag tucatkacat. Valamint az általad írt összeghatár duplája körül jár.
Az meg úgy elég jó, hogy megveszel egy autót, ami 250 rugó, és még 200 rugóból akarsz a mondjuk 100LE-ből 200-at csinálni. Féket, futóművet fejleszteni, vagy akár karbantartni ki fog? Gumit venni? Négy normális gumi alsó hangon 60 rugó, és akkor még nem minőségi gumiról beszélünk, csak éppen nem Infinity, meg Linglong nevű kínairól.
250-ből mondjuk Suzukit kapsz, ami még be is indul, abból van 1.6, az 90 LE, de hogy abból 200-at csinálj, az elvi szinten is elég necces, összeghatár nélkül, nem hogy 200 rugóból. Megfújod mondjuk 0,4 barral, nagyobb injektor, másik motorvezérlő, cooler, rendes kenés, satöbbi, mondjuk lesz a végeredmény 150-160 LE, fél misiből, és akkor mindent elég jó áron szereztél be, és te raktad össze az egészet. Persze ebben nincsenek benne a kisebb kompressziójú dugók, se motorfelújítás, se semmi. (mert ugye kopott motornál első körben a gyári állapotokat állítjuk vissza)...
Meg valami a vetelaron felul szamoltal az atirasi koltsegekkel illetve kb minimum 50-60e ft-al ami azonnal beleugrik barmelyik ilyen aru autoba mint muszaly szerviz...
Az a helyzet hogy szerintem a 200le nagyon nem realis a te helyzetedben, de autot tudnek mondani ami tudja ezt csak a tankolas lesz brutal...
Na szoval 200le kornyeki auto ami eszembe jutott:
-Opel Senator 3.0 (90-es evek elejerol,3.0 sor 6, 204 le,eleg jol extrazott de elege rohados kasznival)
-Opel Omega A 3.0 (u.a. mint a Senator)
-Ford Scorpio II
Akkor nehany ami sportosabb es talan beleferhet az arba:
-Citroen AX GTi (1.4,90 le, ~780kg)
-Ford Escort XR3i (1.6 105le)
-Renault 5 GT (1.7,107 le ha jol emlekszem)
-VW Golf II GT 8v (1.8,90le)
-Ford Sierra 2.0
-Toyota Corolla GTi (NEM az AE86, hanem az elsokerekes de a 4AGE motorral)
-LADA
na erre mondonam azt,hogy ez a te autod.Miert? Azert mert 150e ft kornyeken mar kimondottan jo alapotut tudsz venni, nevetseges aron vannak hozza alkatreszek, nincs tulelektronizalva, minimalis szerszamotsag mellett javithato. Rendberakva sem leped tul a 250e ft-ot es akkor mar teljesen hibatlan a kocsi.
Az 1.5 alapbol 75le de a zsiguli.hu-n annyi infot es leirast talasz a tuninghoz, hogy gyozd vegig olvasni es ha aprankent koltogetsz az autora akkor egy eleg komoly kis elmeny autod lehet es realisan fel tudod tolni ugy 100le-re hogy ne zabalja le meg a gatyadat is...
De ez csak az en velemenyem...
23:21 A kérdező kommentje:
"Oké értem és első kocsinak? Ami nézis ki valahogy meg a lovak száma 100 felett van?"
Édesapa..ha neked egy fitti kis BMW nem tetszik,akkor nemtudom mi jöhet szóba.
Most-függetlenül az áraktól-írhatnál pár alternatívát.
Vagy aztvárod hogy felsorolják neked itt a komplett autópiacot?
#17
besirtam, koszonom hogy feldobtad a delutanomat :-)
Ha jól szűröm le, kb 450-et költenél a kocsira, amiben benne van a tuning...
250-ért halál szélén táncoló járgányt kapsz, vagy olyat, amit lehetetlen eladni(pont azért, mert benzinzabáló). A tuningról annyit, hogy a beleölt pénzed sose kapod vissza, értéke a kocsinak csak a te szemedben lesz nagy, mert nem szívesen veszik meg az emberek az ilyet(egyszer pedig el akarod adni). Miért nem veszel inkább valami hétköznapibb járgányt? 4 kilóért már megkímélt F Astrákat adnak. A 90 ló se gyenge, kezdőnek teljesen elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!