Opel Astra 1.4 82LE Mi lehet a probléma?
Nem, mivel nincs szivató. A motorvezérlő dúsít, azzal meg nem tudsz sokat kezdeni.
Én megnézném a lambdaszondát, és a vízhőfok jeladót (ami az ECU-hoz megy)
Ilyenem van. (nem vagyok autószerelő, de sok mindent magam csinálok rajta, sőt...) Menjünk sorba. Nálam az erő problémát megoldotta a gyertya csere. De itt lehet nem ez lesz a gond.
Alapjárat milyen? Ha kicsit is ingadozik, az lehet a gyertya kábel, vagy az alapjárati motor. Mindkettőt könnyedén orvosolod otthon. Az alapjárati motor a régi 8 szelepeseknél állítólag gyakran koszolódik, javasolják évente, 2 évente takarítani, de akkor már a folytószelep házat is ki lehet takarítani. (megjegyzem, nálam egyszer sem kellett még).
Még annyit, hogy ezek a motorok a nagyobb teljesítmény miatt könnyebben futottak hengerfejesre. (nekem meg kellett henger fejezni) A következő egyszerű tesztet csináld meg. Kiegyenlítő tartály sapka le, valaki adjon komoly gázfröccsöket, te meg figyeld a vizet, hogy jön e buborék. Ha jön, akkor hengerfej. Ettől nekem viszont nem torpant, csak kicsit bizonytalanul gyorsult.
Egyenlőre ennyi, aztán lehet még mélyebben belemenni, de ezek a motorok egyszerűek még mint a szög (a mai technikához képest), így kideríthetetlen baja nem lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!