Trabant 601, kétütem, zöldkártya, katalizátor. Akkor most hogy van ez?
Mihelyt meglesz a B-s jogsim szeretnék venni egy Trabi kombit, természetesen a 601-est, a kétüteműt.
Katalizátort kell bele rakatnom, ha megveszem?
és ha már megvettem és katalizátor is van benne nem kell félnem, hogy kivonatják majd őket a forgalomból azért mert 2 ütemű?
És a katalizátortól nemlesz más hangja vagy más viselkedése az autónak?
még csak 15 vagyok és alig várom h legyen trabim :DD
katalizátorost nem vonják ki!nyugi :D
semmi baja nincs tőle
Ha lesz benne vagy belereketod a katalizátort (kétütemű katalizátort) akk nem fogják kivonni. Kb. 25-30 ezer egy kétütemű katalizátor ami Trabiba is jó. Nem igazán lehet észrevenni majd a viselkedésén, hogy benne van, a hangján se igazán, csak nem fogja annyira ontani a füstöt, mint nélküle :)Biztos jó dolog egy Trabant, megvan a feelingje, de én inkább csak második autónak venném a helyedben :) De te tudod, de vacakolni kell vele tankolásnál, mert ugye keverékbenzin már nincs és tankolásokkor keverhted hozzá az olajat a benzinhez, azt meg sokadjára nagyon megunja az ember és már úgy van vele, hogy önt bele nagyjából annyit amennyi kell, aztán szépen lassan lekormolódik a dugó meg a katalizátor is eldugul, szal nem érdemes manapság ezzel szívni, max hobbi szinten :) Én Wartburg 353-on tanultam meg vezetni, akk 14 voltam, hát az is komoly volt :) Utána Skoda 105s-em volt és már akkor éreztem hogy azért jobb a négyütem használhatóság szempontjából. Aztán volt kb. vagy 50 autóm a mai napig, magam szerelek még mostanság is, most épp Renault Laguna II-m van, vmelyik nap cseréltem olajat rajta épp :)
Na látod, a Trabiban nem kell olajat cserélni, mert nincs benne és fagyállózni sem kell, emrt az sincs benne, léghűtéses, megvannak a maga előnyei :P Nah írj ha van vmi kérdésed esetleg... :)
Én ezt értem :D
A trabi hobbyautónak kell, meghát ha meglesz a jogsi nemakarom összetörni anyám kocsiját (E30-as bömös) tehát a trabival elökörködök :D
a keverést már megszoktam a Simsonnal :D
Mindig Az OMVnél tankolok Carrera95-öt, de a MOLnál veszem a Sprint 2T olajat.. Aztán egyszer megvettem az olajat, megyek az OMVre, telitankolom, és mentem tovább.
mindig a csomagtartóra szoktam gumipókozni az olajat és néha menetközbe hátranyúlok mindig, hogy megvan-e még, pláne, hogy most vettem és még majdnem televan..:D Hátranyúltam és nemvolt semmi :D 80-nal mentem városon belül nehogy elcsúrják az olajamat :DD de végül megvolt :)
Azóta nem hagytam ott szerencsére :D
Nekem tetszik ez az NDK feeling :D
Simson-Trabi-Wartburg-MZ .. Anyám fiatalkorában bejárta Európát a 353-as Trabival. Azt nagyon szerette.
Viszont a Trabit utálta, a "WC kilincs váltó" miatt :D
Köszönöm a válaszodat ;)
Csak az a gond a Trabival, hogy akármivel csattan, még egy suzukival is, te fogsz ott maradni..
vagy megcsinálod belül, bukócsövek..stb..
2020-ig nem vonnak ki katalizátor nélküli Trabantokat, amennyiben 2004 előtt vetted. Szóval elvileg ha most vennéd, már nem kapna a neveden műszakit katalizátor nélkül. Gyakorlatilag viszont nem láttam ilyen bejegyzést a Magyar Közlönyben. Ismerek olyan embert aki nemrég vett 2T Trabit és van műszakija. Katalizátorral viszont minden probléma nélkül vizsgáztatható, amíg ki nem rohad alólad (elvileg...)
A trabival csattanáshoz annyit mondanék, hogy egy trabant semmivel sem marad alul egy korabeli "fém" kisautóhoz képest (pl: opel, fiat), mivel a műanyag duroplast elég jól nyeli az ütközési energiát :). Nyilván egy mai autóval nem veszi fel a versenyt. Engem jobban izgatna a fejtámla hiánya de hát a fotelmérnökökkel nem lehet vitatkozni ugye....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!