Jelenleg Golf III 1.4-es kocsim van, de kb 1 év múlva le szeretném cserélni! Amik szóba jöhetnek: Alfa 156 1.9 JTD (vagy esetleg benzines) Vagy Golf III 1.9 TDI Esetleg Golf IV TDI Ezek közül melyik az amelyik megbízhatóbb?
A Golf III-at végül is tudom hogy nem lenne rossz döntés, kérdés, hogy milyen állapotban lesznek, illetve a karosszériát mennyire lehet majd egybe tartani!?
Az Alfákat nem ismerem, a Golf IV pedig csak TDI-ben jöhet szintén szóba...
Esetleg más típus is érdekelhet!
Éves futásteljesítmény kb 4500km(+-500km)
Többnyire városban használom rövid távokra(3-4km), de havi 2x 100km-es utakra is megyek!
Összegben kb. 900.000 lesz rá + átírás!
Csomagtérben elég volt a Golf III is, viszont kellene egy kicsivel nagyobb teljesítmény!
Ilyen kevés futásteljesítménynél ne gondolkozz dizelben. Télen sok gondod lesz. Nagyobb csomagterű autóban gondolkozol, akkor már 1.6-os benzinesben gondolkozz. A német autók rohadnak. Opel a leginkább veszélye.Nem kell kimondottan Német típusban gondolkozni. A Francia autók iránti ellenszenv nem indokolható. A megadott összegből egy fiatalabb jobb állapotban lévő Francia autót kapsz.
Nézzél szét a You tube-on, vagy a Google keresőben. Nagyon sok használt autó teszt van benne, melyeknél olvasható, vagy hallható a jó és a rossz. Én is vásárlás előtt álltam. Volt egy Citroen Xantiám. 17 éves. Egyetalán nem rohadt, kevesebb volt a javítási költsége, mint pl egy Mercié vagy egy BMV vagy egy másik felső-közép német autóé.Vettem egy Fucut. Ez a Fordnak a Suzuki Swift-je. Olcsó, nagy , nem rohad, sok bontott alkatrész, olcsó.
Golf IV-ből 1.8, de inkább 2.0-es motorral az ideális, 1.6 eléggé hulladék(problémás váltó, erőtlen, a motor se egy tartós darab, legalábbis amiket olvastam, hallottam)
Nyilván a mostani 1.4 esnél jobb lenne erőben!(bár talán még ez is jobb konstrukció,ami a szerelhetőséget/működést illeti)
Egyébként én is nagyon a benzinesen agyalok, hangra is jobb, szerviz is olcsóbb(nyilván nem a 6 hengeresekre gondolok)
Seatok milyenek? Abban lenne még elérhető árban 1.8-2.0-es motorral...
Skodából csak a Fabiát ismerem személyesen, de az valahogy nemgyerebe", kicsit még problémásabb mint a Golfom, összeszerelés sincs a toppon(beltér zörgős)!
Alfákat még nem tudom eldönteni, de tény hogy drága a szerviz és nem is mindegyik szerelő kapirgálja!
Opel megint csak nem jön be! Ford szintúgy, a külső-belső is számít azért, ha nem számítana, akkor valami Japót néznék :S
Igazából annyira nem is sokat zabbincsolnak, ez a mihez képest kategória, a Golfom a kis 60 pacis ménest is 10L-el locsolja télen, idén télen volt, hogy letakartam a hűtő alsó részét és így ment a városi fogyi 9L-re, de volt 13L is kezdetben a fogyim, cserébe sehova se megy...
Azóta most nézegettem Skoda Octavia illetve Seat Leon/Toledo 1.8T illetve 2.3-sokat is, azok még bele is férnének, tetszenek is, illetve tuningolhatóak(ha arról van szó), bár ezeknél már csak futómű esetleg pár optikai elem kellene! Fogyinál az a +3-4L belefér az nálam havi szinten max 3000-4000 többlet, az élmény viszont felbecsülhetetlen lenne! :)
Az 1.6 benya IV-essel akkor szerencsétek van/volt nagyon soknál a váltóház szegecselés tönkremegy, csak a szerencse kérdése, hogy szétveri-e az egész házat vagy javítható lesz!
Köszi mindenkinek aki segített!!!
Valószínű 1.8 T lesz, mondjuk ott a turbó mint drága alkatrész, de nagyon bejön így elsőre, ha pedig mégis cserélni kell lesz rá tartalék.
Min. 30.000 lesz havonta rá az egyéb költségeken kívül(tankolás+bizti+adó)+ vagy 150-200.000 vésztartalék...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!