BMW 750I (1997) mennyire megbízható? érdemes még ilyet venni? Vélemény.
Az a baj, hogy azok az E38-ak, amik olcsók, az mind mind hulladék pénztemető. Amit tényleg érdemes megvenni az még mindig "drága", tehát még a facelift előttiekből is 1,5-2 milla környékén érdemes nézelődni. Persze, van 600-ért, meg 800-ért meg 1,2 milláért is, de abban én nem fognék bele...
Fogyasztás? Országúton 70-nél baromi jól fogyaszt, pályán is kihozható 10-11 literrel, ha betartod a 130-at. Városban óvatos lábbal is 16-18 az alja, és akkor nagyon óvatos voltál.
Maga a motor nem egy túlbonyolított dolog, de a sallangok nagyon tudják vinni a pénzt. Azért itt már csak 12 gyertya van, 12 gyújtótrafó stb.. Jól gondold át, nem olcsó móka.
Ha mindenképp E38-at szeretnél, inkább az faceliftes gépek között keress egy fiatalabb és megkímélt példányt.
16-18 város mi? a gyári fogyasztása 19,6 városban, annál nem csinálsz kevesebbet, max többet... városon kívül 10,1, átlagnak jó ha 15-ből kijössz
Egy V12-es motor pedig nem a megbízhatóságról híres, tartós a mechanika az tény, de mivel a 12 henger akkora brutális hőt termel, hogy a motortérben mindent megfőz, így az öreg vezetékek, gumicsövek, mind megadják magukat rendszeresen, és keresheted a zárlatot meg a szivárgásokat, főleg egy ilyen autóban, ahol még öreg is a technika már. Inkább V8-ban gondolkodj, az is megy mint a disznó és szép hangja van, de gyakoribb és kevesebb a gond vele, meg nem is zabál annyira sokat.
nekem van egy, nagyon megbízható, ajánlom figyelmedbe a fórumokat.
egyébként pont eladó.
Természetesen egy V12-es autó megéri a pénzét, nagyon kellemes karakterű autó. De:
A legnagyobbik baj, hogy senki sem ért hozzá, még Németországban is nagyon ritka a V12, alkatrészt nemigen találsz hozzá a bontóból, hanem gyárit kell rendelj, ami többe fog kerülni, mint maga az autó. A másik baj, hogy aki ezeket újonnan megvette 100.000+ márkáért, az beletekert jó párszázezer kilómétert, és hiába V12, kopik. Én eddig ahány V12-es autót láttam (Mercedesek, BMW-k, Jaguar), mind okádta a kék füstöt. Ezért sajnos nem megbizhatók, maga a motor sem, de a rengeteg elektronika is már mind haldoklik benne.
Én egyszer beugrottam egy 740-es E38-nak. Gyönyörűen nézett ki, újszerű volt, aprópénézrt vettem, gondolván, hogy egy V8-as BMW úgysem romlik el. Nem is romlott, mert eladtam két hónap után, de addig is az elektronika mindig nagyon idegesitő hibákat produkált, egyszer majdnem kigyulladt az autó, és annyi benzint evett meg 2 hónap alatt, hogy annyiból a mostani autómmal 10 hónapig eljárok.
De ha lett volna pénzem, amit rá tudtam volna szánni, megtartottam volna, mert azért öröm volt beleülni, elmondhatatlan érzés egy ilyenneel utazni, mindig elfeledtette a sok bajt amit okozott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!