Mit gondoltok ezekről az autókról? /FIAT Bravo/
A népítélettel ellentétben jó tapasztalataim vannak a Fiattal, volt már a családban Tipo és jelenleg egy Ulysse van, de komolyabb probléma egyikkel sem volt, így egy sportosabb Bravo-t néztem ki 200 körül. Szerintetek?
Itt már egyszer leírtam egy részét(#5):
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__530..
Ismerősnek 1.9Jtd Bravoja volt, neki is széthullott a motor. Igaz, hogy be voltak b axva, mint villa a ganajba és röhögtek útközbe, hogy világít a műszerfalon a csodalámpa... Szóval hulladék az autó.. xD
konkrét információt akarsz, nem csak ismerősök mendemondáit, akkor:
fiatbravo.hu
Köszi a válaszokat, elsősorban a megjelenése fogott meg, gyönyörű a hátsója, elöl pedig olyan tipikus fiatos. ráadásul gyakorlatilag suzuki árban van. sajnos elég sok rosszat hallottam róla én is és ezért vacilláltam sokáig, de végül is erre esett a választás, lenne még egy-két kérdés.
Igaz, hogy galvanizált a karosszériája? Nem láttam még rohadó Bravot.
Egy forumon olvastam, hogy a hengerfej szétbontása után német alkatrészek kerültek elő, konkrétan volkswagen. lehet benne vw motor?
Az olajos problémáról is hallottam, de úgytudom 1.6 motorral kevésbé vannak ilyen problémák. (?)
Miért ilyen "olcsó"?
havernak volt. Cska szívott vele. Hol ez, hol az....mégha nem s drága cuccok kellettek bele, de az autót használni nem tudta.
Belső tér: gagyi...törik a műanyag, stb.
Elvileg 96-tól az összes fiat kasztni galvanizált. Persze, a sérülések utáni javításoknál, cserélt utángyárott elemeknél előfordul a rozsdásodás. Megmondva az őszintét, az enyémben Bosch monotronic motorvezérlő van, ezen kívül sok német alkatrészt nem láttam benne. Az 1.6-os kevésbé érzékeny az olajra, de annál is illik szintetikus olajat használni, mivel a vezérműtengely hajlamos a lecsiszolódásra(?), nem tudom miért. Amivel lehet még szívni, az a gyári immo, szintén nem tudom az okát, de néha illik elindítani az autót a pótkulccsal is, mert néha hajlamos hibát jelezni. Az olcsóságról: Nem annyira olcsók bele az alkatrészek, mint pl egy régi swifthez, viszont tartósabb futómű, biztonság szempontjából. Az olcsóságaabból ered, hogy magyarországon német autóimádat van, és fúj-fúj olasz autó. Meglátásom szerint a fiat pont az az autó, amivel néha foglalkozni kell, nem csak beülök, aztán benzint bele. Meghálálja a törődést, de megbosszulja a trehányságot. Ez kifejezetten igaz a motortér elektromos csatlakozóira, félévente illik átfujkálni egy kis WD40-el, ezzel elkerülhetőek az elektromos hibák. Valamint azb olajcserékre érzékeny. A gyári ajánlást feltétlenül tartani kell, túllépni a csereintervallumot nem ajánlott.
A haver haverjának az édesanyjának a legjobb barátnőjének a véleményére pedig nem adunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!