2T motorkerékpárra lehet szerelni chiptuningot vagy kompressort vagy powercommandert?
Figyelt kérdés
melyiket lehet melyiket nem? és 4T nél? a 2t nél a közvetlen befecskendezés növeli a teljesítményt?2014. jan. 31. 10:59
1/8 anonim válasza:
A 2T-t nem lehet.
A 4T-t lehet.
Közvetlen befecskendezés? Láttam már olyant, teljesítményt is növelt, de lássuk be tök felesleges.
Motort minek akarsz tuningolni? Egyáltalán milyen motorról van szó?
2T-nek inkább egy kipufogórendszer, egy kis hengermódosítás, nagyobb karburátor, membrán, és ott van + pár le.
2/8 A kérdező kommentje:
de az hárositja a motort a kompressor vagy a turbó pl nem.. és a közvetlen befecskendezés sem:D
2014. jan. 31. 16:19
3/8 anonim válasza:
2t-nél előgyújtásvezérléssel szoktak szórakozni ha elektronikáról van szó...
4/8 A kérdező kommentje:
egyépként wr 125 ről van szó husqy
2014. jan. 31. 16:22
5/8 anonim válasza:
Kárositja? Semmi nem károsítja, ha rendesen van beállitva. Ha turbó vagy a kompresszorhoz rosszul van programozva, az is kárositja, és szétolvad a dugó.
6/8 anonim válasza:
Nem csak a dugó olvadhat szét, hanem a nagyobb töltőnyomás miatti nagyobb nyomaték szétverheti a főtengelyt, a csapágyazást, a tűgörgőket, rosszabb esetben pedig simán kikukucskál a hajtókar a blokk oldalán is. Az eredetileg nem turbósra tervezett motorokat turbósítani (vagy kompresszorral ellátni) nem könnyű úgy, hogy az ne menjen a motor rovására. Kis köbcentis motorokat amúgy is kevéssé érdemes turbósítani, mert a turbósítás költségei ugyanazok mint egy nagyobb űrtartalmú motornál, viszont a nyerhető teljesítménynövekedés jóval kisebb, tehát sokkal kevésbé éri meg. Amennyiből turbósítasz egy 125-ös motort, annak az árából veszel két másik, nagyobb teljesítményű motort is.
7/8 A kérdező kommentje:
tudom, de stzerintem elbirná a motor mert erősített csapágyak és főtengely van benne mindenből a legjobb most volt generál 2000 km el ezelőtt
2014. febr. 1. 11:21
8/8 anonim válasza:
Motort nem szoktak turbositani, főleg nem 2ütemüt. Akkor vázold fel nekem, hogy mégis mi az elképzelés. Már a legelején megdől a rendszer, mivel egy 2T-nek a kipufogó a lelke, igy a turbót elégnehéz megoldani. Másrészt az olajzását, hogy oldanád meg? A megfelelő üzemanyag mennyiséget, hogy állítanád be?
Kompresszornak pedig a hajtást honnan oldanád meg?
Motorozgass aztan, tedd le korlátlanból és vegyél nagyobb motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!