Renault 1,5 DCI-t veszek hamarosan. Ha most -10 fokban hideg motorral könnyedén beindul, akkor a motor és a befecskendező rendszer jónak tekinthető?
Figyelt kérdés
2014. jan. 28. 06:50
1/5 anonim válasza:
Nekem az olajzabálós dízel Opelom is pöccre indul most is. Ami feltétel a dízeleknél a jó hidegindításhoz, az a megfelelő motorfordulat, légtelen üzemanyagrendszer, jó izzítógyertyák. Meg azért nem árt, ha valamennyire zárnak a hengerek, de 1 liter olaj/1000km-es motor is könnyedén indul, ha a fentiek megfelelnek.
2/5 anonim válasza:
2-3 izzitas, es enyem is indul, bar kop kis keket, vmelyik porlaszto nem tokeletes, de 570K van benne.
szinten Opel, omega, bmw motoros 2.5 td(s)
szoval nezd meg nem e kop keket inditasnal.
de ha jol indul, annyiraszar nem lehet.
ja es nehogy meleg motorral varjon a tulaj...
3/5 anonim válasza:
Szintén dízel Opelom van.
Soha nem indul pöccre még nyáron kánikulában sem. Néha 2-3 fordulat is kell a főtengelynek. Márkaszerviz szerint ez normális, hibakód nincs.
Olajfogyasztás kb 1 deci/15.000km, szerintem nem sok.
4/5 anonim válasza:
Feltéve ha előtte fél orával nem inditotta be a kereskedő
5/5 Ro-Lee8 válasza:
Mivel ezek a motorok már Common Rail elven működnek, azaz közös nyomorendszeren alapulnak, így elektronika végez mindent. Az izzítást is mindent. Volt szerencsém nagyon sok Renault-hoz 1.5 1.9dcI-hez is. Semmi probléma nem szokott velük lenni. Pedig volt egy 1.5 dci- ami már lassan súrolja a 210.000km-t :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!