Lambda szonda manipulálása fogyasztáscsökkentés érdekében lehetséges?
Szóval adott egy pl Felicia autó, de vehetünk akármilyen benzines injektoros autót.
Az összes ilyen autó egy kicsit direkt túldúsított keverékkel megy mert máskülönben magasabb hőmérsékletű a kipufogógáz ami hamarabb tönkreteszi a katalizátort, de ezzel egyben többet is fogyaszt az autó.
Tegyük fel van 10 új katalizátorom szóval nem számít.
Azt írják, hogy a szondáról jövő feszültséget kell csökkenteni vagy növelni valamennyivel és akkor dúsabb illetve szegényebb lesz a keverék.
Erről kellene nekem több információ, hogy növelni-e kell vagy csökkenteni és hogy mennyivel is.
Elektronikához annyit értek, hogy ki is tudjam vitelezni.
Mi a véleményetek erről? Esetleg segítség jöhet.
Két dolgot tudok javasolni, az egyik olvasd el ezt:
A másik, ha elmész egy autódiagnosztikai műhelybe,egy labdaszonda vizsgálatra, ott látni fogod hogyan működik a dolog, és szerintem meg is válaszolják a kérdéseidet.
Voltam én is, mert nem volt biztos , hogy a katalizátorom rossz-e vagy esetleg más, és ez 5000ft-be kerűlt.
Maga az egész teória tévedésen alapszik. Nincs olyan hogy kicsit tuldúsított keverékkel működik. Az összes elektronikus motorvezérlésú autó motorvezérlése a sztöchiometrikus égés fenntartására törekszik. Ha szegányebb, lassul az égés, túlmelegszik a hengerfej, beégnek a kipufogószelepek. Ha dúsabb, tele van a kipufogógáz el nem égett szénhidrogénekkel, és hamar tönkremegy a katalizátor.
Úgy jó, ahogy van.
Egy kis fogyasztás csökkentő tuning
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!