BMW 320d E46 vagy Ford Mondeo 2. 0 TDCi?
Az E46 prémium kategória (még mindig, sok évesen is) ezt tükrözi a vételára, a fenntartása, a funkcionalitása (kevés hely a csomagoknak, a kombi változatban sem a kategória a csúcsa a raktér mérete). Benzinesben élvezetesebb autó.
A Mondeo is egy jó minőségű autó, de olcsóbb a vételára, a fenntartása. Jobban illik hozzá a dízel motor, azok a 2.0 TDCI-k a legerősebb dízelek között vannak, nyomatékosak, mégis nagyon gazdaságosak. A hely is hatalmas a Mondeoban, a kombiban akár aludni is lehet 2 személynek.
A Mondeot választanám.
Figyelni mindenre kell, át kell nézetni az egész autót vásárláskor.
Inkább a Mondeot mert azért az összegért amid van a mondeoból fiatalabb évjáratúakat kapsz,mellesleg az alkatrészek is kevesebbe fájnak a mondeohoz!
Szóval ha egy autó arra kell neked amire kitalálták vagyis autózásra akkor a mondeo a logikusabb választás!
Akkor kezdjük ott, hogy a 3er nem egy méterkategória Mondeoval, így nyilván kevesebb a hely a bennülőknek és a csomagoknak ( még a kombiban is ).
A Mondeoknak - főleg a dízeleknek- gyanúsan nincs áruk. Vajon miért kerül egy azonos évjáratú 320d ( vagy akármilyen másik autót is mondhatnánk) kétszer annyiba, mint egy Mondeo? Biztos azért, mert mindig a megbízható, csúcsszuper autóknak nincs áruk a piacon... :)
Alkatrész árak. Gondolom mindenki üzemeltetett már legalább 300k km-t Mondeot is és 320d-is... Amúgy unix.hu... ha nem is feltétlen racionálisak az áraik, de összehasonlítási alapnak jó.
Szerintem is vegyen egy jó 2003 előtti V6TDI A6-ot! Az a legtutibb. Majd rákölti a másik két kocsi vételárát :D
Nah, komolyra fordítva a szót, tényleg nem egy kategória a két autó, de fenntartásban nincs nagy különbség a kettő között. Azt jó lenne tudni mikori gépekről van szó. AZ E46ból még volt adagolós, azok elég megbízhatók voltak amíg el nem jön az adagoló felújítás ideje, akkor zsebbe kell nyúlni rendesen. Cserébe újabb 10 évig jó. A 150 lovas CRt szinte mindenki isteníti, egyedül a pillangószelepeket kell kibányászni a szívósorból és levakolni a helyét - ha még ez nem történt meg - mert azok szeretik átrendezni a motort belülről, amikor leszakadnak.
Az első generációs TDCiknél is volt némi porlasztócsúcs probléma, egyik ismerősöm is belefutott, amikor 2 éves volt a Mondeoja. Egy év alatt 4 csúcs csere..
Nagyon sok függ attól , hogy ezeket hogy hajtották, mennyi szaladt beléjük. Elég sok Mondeo volt véges autó és általában a 320d-ket is hajtották bőven. Igazából mindkét konstrukció elég jónak mondható, én mindenképp fiatal példányt keresnék belőlük, lehetőleg valami ellenőrizhető előéletűt. Az olyanokat, hogy 2001-es és van benne 160 000km, mindezt 1 milláért, na azokat élből felejtsd el..
9-es
Én nem emlitettem A6-ost, az A4-re gondoltam, mikor felhoztam a TDI-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!