Besült a henger, mit tegyek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem is volt hasonló,nos a szerelő azt mondta hogy blokkcserével jobban járok.
Mivel hogy a henger besült így a károkat csak akkor tudod felmérni ha teljesen széthúzod a blokkot,ugyan is ilyenkor mikor megszorul,nem csak a dugó sérülhet hanem a hajtókarok,tengely.Az olcsóbb megoldás az ha veszel egy mások kocsit ami színre megegyezik,és a számokat valahogy megoldani rajta,aztán csak a rendszámot kell átrakni...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ilyen esetben általában a főtengely csapágyak ragadtak be, nem olyan nagy baj, nem nehéz orvosolnia egy autószerelőnek, és nem is nagyon drága.
Viszont ha már előtte ilyen olajfogyasztásod volt, az a motortérben lévő hibára ad okot, pl. gyűrűtörés. Nem volt fémes kopogó hangja a motornak amikor észrevetted h eszi az olajat? Illetve honnan tudod h kifolyt az olaj indulás előtt? Esetleg már korábban is folyt valahonnan? Fontos h hogyan kezdődött, így szerelés nélkül is megállapítható a hiba. És akkor nem feltétlen motorcsere.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csak a szétszedéskor derül ki, mi volt a baj.
Remélhetőleg a hengerfej ép maradt, ha értesz hozzá nézegess csak egy hengerfej nélküli blokkot, az a legjobb módszer a szemrevételezés ilyen esetben.
Nekem volt egy Fiat motorom, végülis ment, de szétszedésnél látszott, hogy a dugattyúk repedtek voltak, a henger fala összekarmolva, főtengelycsapágyak szétkopva.
Itt már csak a szerelőn múlik, mennyire kaszál meg, blokkot meg keresni kell olcsót, ne az első milliárdos, nagyseggű bontószökevénytől vedd meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A visszajelződ nem mutatott hibát?
Mert ha a kis piros motorblokknak jeleznie kellett volna...Legközelebb ez van ,ne menj vele tovább,inkább vontassátok el vagy tréleren szállítani el mert látod hogy nem olcsó...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!