TESCO-ban kapható bikakábel elég egy Suzukihoz?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ajánlom olvasásra!
Abban igazuk van, hogy azért veszel bikakábelt, ha kell, akkor beinduljon a kocsi. Tesztelni csak élesben lehet, és nincs is annál bosszantóbb, mint amikor kellene, akkor nem "működik", és "kidobtál az ablakon" 2-3k-t.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem ezek a kábelek alapvetően tudják azt, amit kell. Vész esetén beindítani a kocsit.
A drót attól megy tönkre, ha az adott feszültségen leadott teljesítmény hatására megolvad. Magyar nyelven ha annyi teljesítmény esik rajta, hogy az képes szétolvasztani a fémet.
No jó, tudjuk, az olcsó vezeték lehet alumínium, de ettől még az index cikkírói nagyot pucsítottak, és megbuktak fizikából.
Ha csak arra van szükséged, az egyébként rendben levő autódat egyszer maaajd, bebikázd, nem kell elvégezned a villamosmérnöki kart, és nyugodtan vegyél meg egy tök olcsó kábelt.
Ha az sem bikázza be, már más baj is van. Olyankor nyugodtan menj el leköcsögözni az indexet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#4-esnek
A vezetéknek van ellenállása is. pl.: egy 2m hosszú vezetéken x nagyságú áram betáplálása esetén egy vastag kábelen pl a másik oldalán még meglesz 95%-a, míg egy vékonyabb kábel végén csak 70% lesz, ami lehet kevés a motor beindításához.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Saját tapasztalat. Vannak ezek a noname ócsó kábelek. Bikáztunk már pár autót, a felénél csak a szívás van velük. Keress egy picit drágábbat, aminek a csipeszeiben van réz átkötés. Nemrég bikáztunk így autót, a sima kábellal meg sem tekert, a másikkal pöccre indult.
Nem mondom, hogy a legdrágábbat vedd, főleg ha csak ritkán használod, de szerintem mindenképp valami ilyet keress:
Lehet 2-3000 drágább, de amikor szükség van rá, akkor ezzel spórolsz a legtöbbet.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!