Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért utálják egyre többen a...

Miért utálják egyre többen a BMW márkát?

Figyelt kérdés

Talán azért mert lassan nagyobb presztízse van a suzukiknak mint a BMW-nek?

Ezt azért kérdem mert egyre több jót írnak a suzukikról a BMW-ről pedig egyre több rosszat írnak főleg a megbízhatóság terén!



#BMW #leépülés #rosszaság #prezstízs.vesztés
2014. jan. 5. 19:19
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
90%
Na mi van, a Suzukis kérdésed után átnyergelsz a BMW-re?
2014. jan. 5. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
34%
egyrészt azért mert túl sok van már belőle. Minden fiatal BMW-t vesz magának (na nem mintha a Suzukiból kevesebb lenne) és ezért esik az "értéke". Másrészt, hogy az emberek (legalább is Magyarországon) inkább a régi példányokat veszik, mert az újra nincs pénz, és a régiek tényleg hagynak maguk után kikötni valót.
2014. jan. 5. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 T5- ***** válasza:
96%

"lassan nagyobb presztízse van a suzukiknak mint a BMW-nek"


Nekem még nem szóltak...

Majd, ha cégigazgatók, nagy volumenű politikusok, jólmenő üzletemberek, alvilági arcok, stricik Suzukival fognak járni, térjünk vissza erre a kérdésre...

2014. jan. 5. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
78%

a ket kocsi össze sem hasonlítható, nem egy kategória


A suzukikról azért mondanak sok jót, mert ár/érték arányuk kiváló, olcsón javíthatók, és megbízhatóak.


A BMW-k presztízse viszont azért esik, mert az újabb, nem a régebbi darabok megbízhatósága sajnos egy középkategóriás autóénál is van hogy rosszabb. NEM MINDEN ESETBEN! Azért hangsúlyozom, mert sok az elégedett BMW tulaj, viszont egyre több az aki nem elégedett.


Itt azt kell érteni, hogy egy 10-30 milliós autónál már nem éppen elnézhető a műszerfal zörgése, vagy éppen a tönkremenő központizár, elektromos ablakok.


Ugyanakkor itt van némi olvasnivaló is az újabb BMW-k megbízhatóságáról:

[link]


Itt pedig minden 3-4 népítélet azt írja, hogy valójábvan semmivel sem jobb az összeszerelés és a megbízhatóság mint egy középkategóriás autónál.


Csak ugye nem mindegy, hogy egy opelben megy tönkre a motor, ami került használtan 1 millába, vagy egy BMW-ben ami került használtan 10 millába

2014. jan. 5. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
68%

a népítéletes linket kifelejtettem:

[link]

2014. jan. 5. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
80%

Én inkább azt látom, hogy egyre kevésbé utálják.


Még a közhelyek is kezdenek eloszlani.

Nem mind bunkó.

Nem minden fiatal akar ilyen márkát.

Persze, hogy használtan veszik. Új autót szinte csak cégek vesznek a válság óta.

Az új és használt BMW ára sem magas. Lassan egy VolksWagen Passat drágább új korában, mint egy hármas bajor.

Az is tévhit, hogy nem megbízható. Nagyon megbízható a BMW. Főleg a benzinesek. Nézd meg a Toyotát, ők elvileg a legmegbízhatóbbak, mégis rengeteg visszahívásuk volt. Érdekes módon sok Suzukis problémát olvastam már itt a gyk-n, csak valahogy ezeket elhallgatják. Na de ha a BMW-ről megjelenik egy cikk, hogy a a tulaj szétverte az autókiállítás helyszíne előtt, azt már nem restek felhánytorgatni.


Ezeket nem azért írtam le, mert nagyon védeni akarom őket, volt már kellemetlen találkozásom BMW tulajjal:


Tavaly előtt nyáron egy kereszteződés előtt a lekopott választóvonalra állt rá egy fekete újabb beemer. Nem jelzett, semmit nem csinált, csak ott állt, 30 másodperc filózás után arra jutottam, hogy bizonyára egyenesen akar menni és azt a bő autónyi helyet jobb oldalon azért hagyta, hogy kis ívben jobbra kanyarodók addig el tudjanak menni, míg ő arra vár, hogy mindkét sáv szabad legyen és mehessen át egyenesen. Elindultam és mellette be akartam kanyarodni kis ívben jobbra. Erre rám fordult, ő is jobbra. Meghorpadt az ajtaja, nekem meg az eleje. Kiszállt, majd azzal kezdte, hogy indexelt. Nem indexelt. Vagy igen, csak rossz volt az indexe. De az egész oldalon? Vagy kanyarodás előtt 0.5 másodperccel indexelt, de annak meg már mi értelme lett volna?

Az angolos, vagy inkább északi mentalitásom miatt kerülöm a konfliktusokat, mondtam jó, akkor én vagyok a hibás. Emellett nem akartam, hogy jöjjenek az újságírók, ez egy lepukkanófélben lévő zsugorodó város, ahol már egy ilyen eset is nagy hír, én nem akartam a városnak a honlapjára kerülni. Ennek ellenére azért mégis terjedt a hír, este már két k....g proli szomszéd már az ablakom alatt tárgyalta ki az esetet. Kiderült, hogy egy ismerős is látta, mikor elhaladt arra és ő is azt mondta, hogy nem vette észre, hogy indexelt és bolond voltam, hogy elismertem, hogy én voltam a hibás. Szóval hazudott a BMW-s. Nem azért, mert BMW-t vezetett, akkor is ez lett volna az eredmény, ha Suzukit vezet.


Nem vagyok se BMW, se Suzuki mániás, de ezt a kettőt egy kérdésben emlegetni, hát az elég komikus, főleg, ha a műszaki tartalmat, a technológiai különbségeket nézzük.


No, most akkor már mehetsz aludni, holnap suli.

2014. jan. 5. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:
Hát nem tudom az 1 BMW egy tragédia! Ezzel nagyon lejáratta elöttem magát a BMW mint márka! Inkább egy swift mint egy 1béjemvé amit 3X többe van fenntartani és ugyan olyan kis autó mint a swift!Műszaki tartalom ide vagy oda!
2014. jan. 5. 20:17
 8/19 anonim ***** válasza:
69%

#4: Igazat adok. De ugye azt is vegyük figyelembe, hogy a magyar utakon már egy pár éves Maserati is elkezd zörögni, nemhogy egy BMW (a bmw-k hamar zörgősödtek, még a régiek is, főleg az első éveikben a kemény, defektmentes gumik miatt). Utaztam 1 éves VW Passatban utasként, a futóműve mintha ki akart volna szakadni, annyira kopogott már (vagyis inkább dörgött), az ablakok felől meg jött a nyiszogás. Jól eljutottunk a pocsék utakig, abba is hagyom, mert a végén még a politikánál lyukadunk ki.


A fenntartási költségek körül is sok a tévhit. Ismerek sok márkakereskedést (BMW, Citroen, Opel, és a többi). A BMW-re is igaz az, hogy nem mindegy, hogy melyik márkaszervizt választod. Lehet drága és átverős, vagy normális és olyan olcsó, mint az Opel, szerviz munkadíj és alkatrész árak tekintetében.


Az 1-es BMW valóban elég tré lett (a Derrick gúnynevet kapott). Ez van, talán majd tanulnak belőle. Nem vagyok sznob, de azért a Suzukin kívül lenne azért pár enyhén jobb alternatíva rá. Most már az Opel elég rendesen felkapaszkodott, igaz, egyre drágább is. Veszel egy jó J Astrát és az életed évekre belemerül az eseménytelen unalomba, mert gondod nem lesz vele.

2014. jan. 5. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
16%

Nekem a márkával nincsen bajom ,csak a sofőrökkel(Bömösöknél)

Amúgy tényleg egyre jobb autókat gyárt a suzuki.

A suzukik nagyon megbízhatóak,mondjuk sokkal megbízhatóbbak mint a régebbi bömösök,bár ez kategória függő mert a németek is azért tudtak valamikor gyártani :)

2014. jan. 5. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
93%

Kedves Kérdező!


A márkát nem szokták utálni, hanem azokat az embereket, akik jellemzően ilyet vesznek. (Maffiózó, gazdag politikus, stb)


A Suzuki ügyes autó, de nem egy lapon említendő egy BMW-vel.


Nem különösen kedvencem a BMW, de azért tegyük hozzá, hogy menjél te keresztbe egy Suzukival, télen, gázból :)


A BMW jellemzően prémium kategóriás autókat gyárt olyanok számára, akik ezt ki tudják fizetni.


Akinek a Suzuki merül fel alternatívaként, az nem tartozik a megcélzott vevőkörbe.


Presztízse meg még mindig van, legfeljebb valami idióta fórumozótól olvastál valami zöldséget.


Beletekertem kicsit több, mint 50 ezer km-t úgy két év alatt egy Suzukiba, tökéletes arra, hogy elvigyen A-ból B-be, de senki ne mondja nekem hogy ugyanolyan élményautó egy 1.6 Swift, mint egy BMW 1M Coupe. :)

2014. jan. 6. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!