Ki ért autószereléshez? Skoda Fabia,1.2 12V benzines motor,2004-es. (Többi lent! )
Jól mondta az ismerősöd.
A vezérműtengely-helyzet jeladó segítségével a motorelektronika még azt is tudja, hogy melyik hengerben van égéskimaradás. (Motorelektronika monológja: ha a gyújótrafó vezérlőjel kiment, a vezérműtengely kerületi sebessége emelkedett-e igen/nem? Ha igen, történt munkaütem. Ha nem égéskimaradás történt, nézzük a lipufogógáz-elemzést, elromlott a lambda a dús keverék irányába, pedig elvileg a pontosan szükséges ideig volt nyitva az injektor? igen: remek, az injektor jó, a gyújtótekercs rossz, nem: nocsak, ebben a hengerben nincs befecskendezés., Na jó akkor nézzünk még egy teljes, két főtengelyfordulatból álló ciklust, mert egy hiba nem hiba...
és így tovább. Az átmeneti tárolóba beírja szépen a hiba bekövetkeztekor fennálló üzemállapotokat (vízhő, fojtószelepállás, fordulatszám, beszívott levegő nyomása és hőmérséklete, és még egy csomó mindent). Ebből, a hibakódból, és még néhány, a hibakód által jelzet hiba valódiságát ellenőrző méréssel lehet pontosan behatárolni a hibás alkatrészt.
Keress rá a totalcar.hu-n Novoth Tibor cikkeire. Érdekes olvasmány, hogy egy-egy filléres hibás alkatrész megtalálása mennyi munka, és mennyivel olcsóbb az ügyfélnek, mint a találomra történő alkatrészcserélgetés, pusztán a hibakódra hagyatkozva.
#5 vagyok
Baromi jó, hogy kitörölnek egy idiótát, akit jól kiosztottam, aztán meg én kapom a lepontozást, mert az olvasók azt hiszik, hogy a mostani előzőnek szól. És ez már nem az első eset, hogy csak az emeltebb hangú válaszom marad ott, az okozó hozzászólás pedig nem. Nincs ez így jól, kedves moderátorok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!