Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Sok kartergáz miatt állandóan...

Sok kartergáz miatt állandóan túl dús a keverék és sokat fogyaszt az autó. Pár hibalehetőséget már kizártam. Mit érdemes még megnézni?

Figyelt kérdés

Központi injektor, Bosch Mono-Jetronic. Szerintem túl sok üzemanyag kerül a motorba. Leszedett légszűrőnél látszik a pillangó szelepen, hogy szemerkél rá a benzin. Alapjáratot nem képes tartani a túl dús keverék miatt. Leszedett légszűrővel a lambdaszondát mérve 100 és 800 mV között ingadozik a feszültség 1-2 másodpercenként, ahogy kell. Felrakott légszűrőnél a kartergáz is hozzáadódik a beszívott levegőhöz és azonnal 800 mV lesz stabilan a lambdaszonda jele, nem is meg lejjebb. Ami biztosan jó: fojtószelep potméter, injektorfej, vízhőmérséklet mérő, levegő hőmérséklet mérő, alapjárat állító motor, nincs vákuumszökés, három különböző motorvezérlővel is ki lett próbálva, ac-pumpa is rendesen nyomja a benzint.


[link]



2014. jan. 4. 14:51
 1/2 A kérdező kommentje:
Tele volt lerakódással a nyomásszabályzó szelep. Lehet, hogy az injektorfejben is van sok cucc és nem zár rendesen?
2014. jan. 4. 16:24
 2/2 Napkiraly ***** válasza:

Matiz?

Hibakód van? Sikerült kiolvastatni? Általában ha ilyen abnormális a működés, akkor hibakódnak is kellene lennie.

Ha Matiz, akkor EGR. Különben lehet motorvezérlő, alapjárati motor, bármi.

2014. jan. 4. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!