Sok kartergáz miatt állandóan túl dús a keverék és sokat fogyaszt az autó. Pár hibalehetőséget már kizártam. Mit érdemes még megnézni?
Központi injektor, Bosch Mono-Jetronic. Szerintem túl sok üzemanyag kerül a motorba. Leszedett légszűrőnél látszik a pillangó szelepen, hogy szemerkél rá a benzin. Alapjáratot nem képes tartani a túl dús keverék miatt. Leszedett légszűrővel a lambdaszondát mérve 100 és 800 mV között ingadozik a feszültség 1-2 másodpercenként, ahogy kell. Felrakott légszűrőnél a kartergáz is hozzáadódik a beszívott levegőhöz és azonnal 800 mV lesz stabilan a lambdaszonda jele, nem is meg lejjebb. Ami biztosan jó: fojtószelep potméter, injektorfej, vízhőmérséklet mérő, levegő hőmérséklet mérő, alapjárat állító motor, nincs vákuumszökés, három különböző motorvezérlővel is ki lett próbálva, ac-pumpa is rendesen nyomja a benzint.
Matiz?
Hibakód van? Sikerült kiolvastatni? Általában ha ilyen abnormális a működés, akkor hibakódnak is kellene lennie.
Ha Matiz, akkor EGR. Különben lehet motorvezérlő, alapjárati motor, bármi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!