Hogy lehet vezérlést állítani dupla vezérműtengelyes autón?
Pedig ez a kenyérbeles dolog megtörtént - nem konkrétan autó szelepfedelével, hanem motorkerékpáron. Menet közben elkezdte engedni a váltóból az olajat az úriember motorja, megállt, elővette a szendvicset a hátizsákból, kicsit megrágta, betömködte és vígan továbbmotorozott. :)
Igen, a modern autóknál mindig - de még lehet néha látni olyat az úton, ahol nem ír elő a gyár cserét, pl. 1967-es Opel Rekord 1.7-es motorja. Ott simán egy lépcsőben lehúzza az ember 100 Nm-re. :D
Kedves kérdező, vidd szakemberhez. A szakszerű munkához szükséges célszerszámok beszerzése akár elérheti egy öregebb kocsi árát. (ugye nem OBI-s crovakészlettel és egy papagájcsőrű fogóval terveztél nekiállni...)
Nagyon úgy érzem, hogy ebből egy bontott de jó hengerfej beszerzése lesz....
Okos döntés. Összedobni össze lehet, de ha az ember minőségi munkát akar végezni, végeztetni, bele fog őrülni az iparosokkal való vitába "miért, jó az úgy, másnak is így szoktuk".
Csak egy apró részmunka: szelepvezetők cseréje, nem valami olcsóra, hanem megfelelő minőségű anyagból készültre. Ezt tökéletesen feldörzsárazni az előírt illesztési hézagra... van amelyik hengerfej-felújító agya már itt ledobja a szíjat...
És számtalan apróság, filléres vackok, mint a sokféle jóazúgy típusú hengerfejtömítés közül kiválasztani egy tényleg jót, amire nem fog rámenni a gatyád.
Csak tapasztalt ismerőssel érdemes belevágni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!