Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A 16N1 és a 16N3-as simson...

A 16N1 és a 16N3-as simson karburátor között mi a külömbség?

Figyelt kérdés
az alapjárati fúvóka nem a shuber alatt van, hanem máshol vagy mi?? az "energiatakarékos" elnevezés honnan jön??
2009. nov. 28. 11:45
 1/7 anonim ***** válasza:

mindkettőnek 16mm a torokátmérője

az N1 a régebbi változat, több beállítási lehetőséggel

az N3 az újabb, kevesebb állítási lehetőséggel, nehezebb beállítani


én az N1-re szavazok. nekem egy régi ütött-kopott volt, vettem bele fúvókákat, súbert, meg úszót és azóta is kifogástalanul működik. nagyon pöpec dolog :D

2009. nov. 28. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Én N3 párti vagyok.

CSak egyszer ismétlem egyszer kell jól belőni, és mén mint a rablóóóóóóóóóóóóóóóóóó.

Az én simóm közel 2 éve lett fullgenerálozva, megjárt egy jeget havat, befagyott dunát, térdig érő sarat, dög nagy port, +45 fokot, egyszóval mindent!

Egyszeres furt henger van rajta, tehát nem 60 as, meg 70 es... És csak 3 sebességes. Alaattam is (100 kg vok kb, 75 öt megy!!!)

Az N1 es karbit sose sikerült hozzáálítani, alapjáraton állandóan bezabált, hameg vettél el az anyagból kevés lett neki és "hóóókolt".

2009. nov. 28. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Ja és S50-es a gépem!
2009. nov. 28. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

15:01


nekem is pontosan ez a problémám... egyszerűen nem tudom hozzáállítani...

2009. nov. 28. 19:11
 5/7 anonim válasza:
Vagy kevés a kompresszió a motorban ,vagy lóg a súber a karburátorban mert ki van kopva a ház is és maga a tolattyú is, ilyenkor farsot szív és alapjáraton megáll. Lehet külön súbert is kapni ,de az is csak félmegoldás. A legjobb a karburátor csere, és 5e ft ért vettem tajvanit nagyon jó!!!
2009. dec. 2. 02:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
namost ugye az a problémám hogy tettem bele nagyobb főfuvit mert a rezonátornak fordulaton nem volt elég és rezonált(kalapált, csörgött, zörgött, kerregett) a henger és a nagyobb fuvival ez a probléma megszűnt, de most így az alapjáratot nem tudom úgy összehozni hogy legyen is és a moci is normálisan menjen mert most ha enyhén húzogatom a gázt bekapja az anyagot és lefullad... ugye az N3-as karbinál külön van az alapjárati mechanizmus és azért gondoltam arra mert azt normálisan be tudnám állítani. am ez az "energiatakarékos" elnevezés honnan jön?? kissebb a főfuvi vagy mi??
2009. dec. 5. 23:27
 7/7 A kérdező kommentje:
a kompresszió meg erősen kétlem hogy kevés lenne mert kézzel képtelenség lenyomni...
2009. dec. 5. 23:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!