A 3. hengerben nincs kompresszió. Mi lehet az oka?
Figyelt kérdés
2008-as Ford Transit 2.2 TDCi-ről van szó. Kb egy hónapja olyat csinált az autó, hogy 1500 és 2000-es fordulat között rázta a kasztnit jobbra-balra. Szervízben volt, azt mondták féltengely cserés. Megrendelték az alkatrészt, azt mondták addig lehet használni. Másnap az autópályán minden erő elszállt az autóból, elindítani el lehet, de már alapjáraton is cibálja az autót. Másnap ugyanabban a szervízben megállapították, hogy a 3. hengerben nincs kompresszió. Kérdésem az lenne, hogy lehet-e összefüggés a kettő között, illetve mitől mehet el a kompresszió. Válaszokat köszönöm!2013. dec. 21. 12:48
1/5 anonim válasza:
Gyűrűtörés, akár a dugattyú is átéghetett/kilyukadhatott/eltörhetett.
2/5 anonim válasza:
Szelepeknél is lehet hiba. Vagy nem zárnak rendesen, vagy szétégett a kipufogó szelep.
3/5 anonim válasza:
vagy szétrepedt a hengerfej,esetleg a tömítés.
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat!
2013. dec. 21. 13:26
5/5 sandor ignacz válasza:
Sziasztok van egy derbi hunterom amibe rendeltem uj dugattyu szetett ossze raktam de nem indul el mi lehet az oka valaszt elore is megkoszonnem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!